rryk Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 słuchajcie jest takie coś ze jak postać skacze i strzela to przejmuje speed pocisku i leci w stronę w która leciał pocisk co więcej spada z mniejszym przyciąganiem lecz jego prędkość zwiększa sie za każdym razem kiedy pocisk sie pojawia i nie powraca do normy tylko ciągle player sie porusza a tu macie kody CRTL(strzelanie): direction=kierunek_strzalu; if direction=180 { (instance_create(x,y,strzal_l)).direction=180; } else { instance_create(x,y,strzal_p); } create pocisku p jak i l: speed = 8; a i jeszcze zderzenie playea z podłogą: move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 Jak to rozwiazać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Nie rozumiem, napisz dokładnie o co ci chodzi albo pisz jakim przykładem mamy zarzucić.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Zrob inaczej... Przy nacisnieciu klawisza strzalu zroba aby instance_create... Nastepnie w objekcie "pocisk" albo cos w create daj direction = bohater.direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 if direction=180 { (instance_create(x,y,strzal_l)).direction=180; } else { instance_create(x,y,strzal_p); } create pocisku p jak i l: speed = 8; a i jeszcze zderzenie playea z podłogą: move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 moze poczytaj co robisz nadajesz speed bohaterowi a nie pociskow... jak juz chcesz to robic z obiektu gracza to robisz skrypt var o; if direction=180 { o=instance_create(x,y,strzal_l); // dlatego ze instance_create po o.direction=180; // stworzeniu zwraca id nowego obiektu } else { o=instance_create(x,y,strzal_p); } //create pocisku p jak i l: o.speed = 8; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 teraz to już w ogóle jak nawet stoi na ziemi to jak strzele to szybko sie porusza a wtedy tylko kiedy w powietrzu strzelalem jak nic wam nie wyjdzie to dajcie jakiś przykład z gravity jak strzelać skakając Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 wes ty daj te swoją gre i ja tam zajrze najlepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się