Skocz do zawartości

Problem z strzelaniem i gravity


rryk

Rekomendowane odpowiedzi

słuchajcie jest takie coś ze jak postać skacze i strzela to przejmuje speed pocisku i leci w stronę w która leciał pocisk co więcej spada z mniejszym przyciąganiem lecz jego prędkość zwiększa sie za każdym razem kiedy pocisk sie pojawia i nie powraca do normy tylko ciągle player sie porusza a tu macie kody

CRTL(strzelanie):

direction=kierunek_strzalu;

 

if direction=180

{

(instance_create(x,y,strzal_l)).direction=180;

}

else

{

instance_create(x,y,strzal_p);

}

create pocisku p jak i l:

speed = 8;

a i jeszcze zderzenie playea z podłogą:

move_contact_solid(270,4)

vspeed = 0

Jak to rozwiazać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if direction=180

{

(instance_create(x,y,strzal_l)).direction=180;

}

else

{

instance_create(x,y,strzal_p);

}

create pocisku p jak i l:

speed = 8;

a i jeszcze zderzenie playea z podłogą:

move_contact_solid(270,4)

vspeed = 0

 

moze poczytaj co robisz

nadajesz speed bohaterowi a nie pociskow... jak juz chcesz to robic z obiektu gracza to robisz skrypt

 

var o;

if direction=180
{
o=instance_create(x,y,strzal_l);  // dlatego ze instance_create po 
o.direction=180;              // stworzeniu zwraca id nowego obiektu
}
else
{
o=instance_create(x,y,strzal_p);
}
   //create pocisku p jak i l:
o.speed = 8;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...