Misieq Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Jak zrobic NPc ktory kupuje lub sprzedaje itemy prosze o szybka odpowiedz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 8 Marca 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Zbyt duży algorytm by podać coś na szybko, o ile w ogóle ktoś Ci pomoże. Lepiej zacznij szukać w przykładach i na forum oficjalnej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 if (akcja kupna) { kasa-=tyle ile ma ci ubyć akcja pokazywania przedmiotu w plecaku } if (akcja sprzedaży) { kasa+=tyle ile ma ci ubyć akcja kasowania itemu z plecaka } na szybko :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieq Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 OK ale moglbys mi to objasnic offtopic-odblokuj mnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 co tu jest do objaśniania wszystko napisałem :P f (akcja kupna) //jeśli kupisz item { kasa-=tyle ile ma ci ubyć//odejmuje ci kase akcja pokazywania przedmiotu w plecaku//pokazuje przedmiot w itemie } if (akcja sprzedaży)//jeśli coś sprzedasz { kasa+=tyle ile ma ci ubyć//dostajesz kase akcja kasowania itemu z plecaka//i item znika ci z plecaka } więcej nie mogę ci powiedzieć nie znając kodu jakim pisałeś plecak :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 A da się pokazać przedmiot w itemie ... ? xD Ja to bym dodał jeszcze w tej funkcji zmienne przedmiotów i jakiegoś controllera ekwipunku - że np. jeśli masz przedmiot A, to w contrrollerze zmienna A przyjmuje wartość 'true' a jeśli nie masz, to 'false'. Wtedy łatwiej rozróżnić, czy da się kupić, czy nie, a akcje rysowania itemu będą także w controllerze, bo inaczej to mogą być błędy z kupowaniem i sprzedawaniem - będziesz mógł np. sprzedać albo kupić item, parę razy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieq Opublikowano 9 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Sluchajcie ja mam plecak z przykladu gnyska rpg_item_example mam jego plecak mam pare skryptow get_item, add_item itd co mam podac jaki kod z get_item czy cos?? pls pomozcie mi EDIT i tak przy okazji co trzeba zrobic zeby jak mam objekt obj_bloker to zeby j go postawie na inny objekt np# obj_kamien to zeby ten obj kamien nie znikal tylko zeby normalnie sobie tam stal... pls odpiszcie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się