Skocz do zawartości

NPC, sprzedawca, Kupiec


Rekomendowane odpowiedzi

co tu jest do objaśniania wszystko napisałem :P

 

f (akcja kupna) //jeśli kupisz item

{

kasa-=tyle ile ma ci ubyć//odejmuje ci kase

akcja pokazywania przedmiotu w plecaku//pokazuje przedmiot w itemie

}

 

if (akcja sprzedaży)//jeśli coś sprzedasz

{

kasa+=tyle ile ma ci ubyć//dostajesz kase

akcja kasowania itemu z plecaka//i item znika ci z plecaka

}

 

więcej nie mogę ci powiedzieć nie znając kodu jakim pisałeś plecak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A da się pokazać przedmiot w itemie ... ? xD

 

Ja to bym dodał jeszcze w tej funkcji zmienne przedmiotów i jakiegoś controllera ekwipunku - że np. jeśli masz przedmiot A, to w contrrollerze zmienna A przyjmuje wartość 'true' a jeśli nie masz, to 'false'. Wtedy łatwiej rozróżnić, czy da się kupić, czy nie, a akcje rysowania itemu będą także w controllerze, bo inaczej to mogą być błędy z kupowaniem i sprzedawaniem - będziesz mógł np. sprzedać albo kupić item, parę razy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie ja mam plecak z przykladu gnyska rpg_item_example mam jego plecak mam pare skryptow get_item, add_item itd co mam podac jaki kod z get_item czy cos?? pls pomozcie mi

 

 

EDIT

i tak przy okazji co trzeba zrobic zeby jak mam objekt obj_bloker to zeby j go postawie na inny objekt np# obj_kamien to zeby ten obj kamien nie znikal tylko zeby normalnie sobie tam stal... pls odpiszcie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...