en_6280 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Mam pytanko, które brzmi następująco mam obiekt "a" i chce że gdy obiekt "a" zdeży się z obiektem "b" to obiekt "a" odbije sie w prawo a obiekt "b" w lewo a w przypadku gdy object "a" udeży z góry to obiekt "b" poleci w dół i tak samo ze skosów i na odwrót prubowałem zrobic w kolision objectu "b" ze gdy sie zdezy z "a" to direction = a próbowałem równiez z klocakmi ale wszystkie te działania dały mi mizerny efekt :( chce zrobic cos takiego jak by bile w bilardzie (Wiem zaraz ktoś pomyśli że jest taki przykład ale on jest w gm 5 i mi go źle czyta zamiast poleciec dalej jedna bila leci w tym samym kierunk co druga) dlatego prosze o pomoc może to być mała podpowiedź :P może ktoś ewentualnie napisać skrypt :D (obiecuje ze go nieprzeżuce jak głupi ale przeanalizuje dokładnie 2 razy:) ps. poprostu napotkałem taki problem podczas zabawy gm'mem i niemoge sie z nim uporac a chce sie czegos nauczyć niebęde tej gry rozprowadzał ale tylkorobie ja dla siebie dla nauki wiec niema obawy ze podpisze sie pod czyims skryptem B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 w colision możę spróbuj wpisać other.direction=direction other.speed=speed action_move("000010000",0); :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 eeeeee lepiej tak with(other) move_bounce_all(true); move_bounce_all(true); xD :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się