rryk Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 hmm mam kolejny problemik ale strasznie banalny jak to było żeby po zderzeniu odejmowało punkt życia lub po prostu odejmowało życie a kiedy będzie 0 życia albo 0 żyć postać znikała a i jak sie rysowało health bar za pomocą wbudowanych klocków w gm no i jeszcze ostatnie pytanie jak to zrobić aby po zniszczeniu danego obiektu dodawało punkt no i jak sie rysowało punkty za pomocą wbudowanych klocków w gm może być przykład. Ps. To bardzo podobne problemy wiec myśle że pomożecie wiecie skleroza nie boli tylko dokucza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 takich tematow jest juz masa na tym biednym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floodnik Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 1. W evenvie "Kolizja" z jakimś obiektem musisz dać klocek "Set the health", ustawiasz -(ilość odjętego zycia) i Relative. 2. Musisz dać taki jeden event. Dajesz add event, others i "No more health" lub "No more lives". Tam dajesz efekt "Destroy the instance", czyli po prostu niszczy twoją postać, tak że znika z ekranu. Co do rysowania nie wiem, a co do następnego: Powiedzmy że jest jeden taki obiekt który chcesz zniszczyć. W stepie(CHYBA) musisz dać "If the number of instances is a value", ustawiasz 0(wcześniej było 1, więc teraz został on zniszczony i jest zero) i w efekcie dajesz "Set the score", ustawiasz ilość punktów i Relative. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 moge to ujac jednym slowem: lol... przeciez wszytko masz napisane gdy najedziesz na klocek pojawia sie co znaczy dany klocek... np. kolizja z czyms to jeden punkt plus i odpowiednie ulozenie akcji z eventami da nam pozadany wynik, czyli dajesz w event kolizje z czyms a w acition dac klocek score i tam wpisac +1 czy cos takiego. ...... spróbuj na poczatku sam cos wykombinowac przseciez to nie jest trudne... powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 wiem robiłem tak jak mówisz ale nic nie działało EDIT: wiem czemu bo przecież obiekt który odejmował życie wbijał się w postać i przez to odejmował liczbę nieskończenie wielką a nie tylko -1 ale już se z tym problemem poradziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 dalej zostało pytanie jak zrobić zeby był widoczny health bar no i score Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 masz od tego klocki draw health bar oraz draw set score tylko wpisujesz współrzędne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 jak biorę draw health to nic nie widać a i jescze jedno jak zrobić żeby health podążał wraz z bohaterem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p-ter Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 szukaj Advanced Member Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Najlepiej zrób w tym draw healthcie x1 = bohater.x-16, y1 = bohater.y-16, x2 = bohater.x+16, y2 = bohater.y+20... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się