rryk Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 jak zrobić aby kamera w roomie chodziła nie za jednym tylko za kilkoma postaciami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 jedna kamera nie bedzie chodzila za dwoma postaciami przecierz sie nie rozdwoi XD poszukaj tematow o viewach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 nie zrozumiałeś chodzi mi o to ze w roomie tam w ustawieniach możesz ustawić za jaka postacią ma isc kamerka tylko ze ja ustawiłem ze po wciśnięciu "z" postać zmienia sie w inny obiekt i wtedy kamera przestaje za mną isc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyberdog Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 To w roomie poszperaj i ustaw że kamera ma iść za tym "innym obiektem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 heh, możesz ustawić view 2 do drugiego obiektu, ale visible when room starts będzie tylko jedno... chyba jakoś tak...nie wiem, jak dla mnie to chyba się nie da, ale można kombinować...może akurat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 To w roomie poszperaj i ustaw że kamera ma iść za tym "innym obiektem". O_o Po pierwsze czytaj regulamin ;). Po drugie: view_object[0] = obiekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 black i gdzie ja to mam wstawić a poza tym ja chce aby kamerka szla za danym obiektem a jak jego nie ma to za innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Odświeżam ten temat i sie pytam czy ktoś mi pomoże?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Ja przy robieniu Bouncy 2 mialem ten problem, po prostu zrob zeby 1 objekt byl parentem 2. Wtedy dajesz tylko w viewach obiekt 1 i bedzie szlo tez za tym 2 kiedy sie pojawi ( a 1 zniknie ), a jak chcesz kamere pomiedzy obiektami to nie wiem ( moze zle zrozumialem xD ) :P "a poza tym ja chce aby kamerka szla za danym obiektem a jak jego nie ma to za innym" Tak, dobrze zrozumialem, wiec zrob tak jak mowilem i bedzie OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 e słuchaj jak biorę parent to postać która będzie jako pierwsza to automatycznie zamienia się w drugą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Zrób nowy objekt. Ustaw go jako view_object. W stepie skrypt: x=(obj1.x+obj2.x)/2 y=(obj1.y+obj2.x)/y Kamera śledzi objekt, który ma w pozycji średnią współrzędnych 2 objektów. Po prostu wyliczanie średniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hriser Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 To może zrób aby postać nie zmieniała sie w inny obiekt tylko zmieniała sprita... [?] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 juz wsio dziala dieki za nic a i skorzystałem z parentow wystarczyła odwrotna kolejność:D już wsio działa dzięki za nic a i skorzystałem z parentów wystarczyła odwrotna kolejność:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 omg... zrob se objekt prntGracz i daj go jako parenta we wszystkich obiektach w ktore gracz sie zmienia i otem w roomie daj zeby sledzilo parenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się