Misieq Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Mam Problem chce zeby jak bohater zetknie sie z drzwiami domku to zeby przenioslo go do domku, a jak wyjdzie to przed domeq i chce zeby sie zapisywaly rzeczy wykonane przed wejsciem do domku... :crying: plis pomozcie. Tylko prosze nie mowcie zebym szukal na na serio szukalem... :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Mam Problem chce zeby jak bohater zetknie sie z drzwiami domku to zeby przenioslo go do domku W kolizji bohatera z dzwiami daj kod: room_goto_next; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 tylko ten domek musi byc nastepnym roomem =] wedlug kodu mikiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieq Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 wiem tylko kiedys byl taki temat i gnysek o tym mowil ale nie moge znalezc potrzebuje czegos takiego jak np w HMie takie wejscie do domku i wyjscie z niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 No to musisz te kwestie ktore mają się zachować zapisac w zmiennych globalnych :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieq Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 moglbys to rozszezyc bo nie zabardzo rozumie:P i jakbys mogl mi to napisac jak to mam zrobic itp :P bylbym wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Room przed domkiem powinien mieć zaznaczoną opcję Persistent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 eee... zdaje mi sie że takie rozwiązanie sprawy to bardzo zawodne jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 A według mnie nie, ponieważ można zrobić coś takiego: bohater.y -= 32; room_goto(dom); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieq Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 No dobra najwyzej poprobuje:P a jak zarekestrowac GMa :P bo mam zrobiony plecak ale trzeba zarejestrowanego :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Na oficjlanej stronie GMa http://www.gamemaker.nl/ możesz zarejestrować Game Maker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 czy nie tak ? global.xgracza= hero.x global.ygracza= hero.y zapisz te zmienne a potem sie do nich odwołaj. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieq Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 eee... w jaki sposob mam to zrobic gdzie mam to wkleic (do jakiego objektu):P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Najlepiej do gracza... A zreszta, skoro są to globalne, to do jakiegokolwiek obiektu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieq Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 dzieki wszystkim :P juz mi sie udalo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 A po jakim czasie... xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się