Jaklub Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Oto treść pytania. Co zrobić, żeby Shoball nie został wykryty w tej sytuacji przez detektor (pole widzenia wroga)? Próbowałem takiej metody: Gdy bohater pokrywa detektor zauważenia, wróg wysyła detektor, który leci w stronę bohatera. Jeśli detektor nie dotknie ściany w czasie lotu, wróg robi jakąś reakcję. Nie działało. Czy możecie mi pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 A slyszales moze o collision_line? ;| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Przykład na pole widzenia, łącznie z "nie widzeniem" przez ściany zrobił Matthew_Kane (z małą pomocą Tymona) :P. Nie wiem, czy któryś z nich ma to w uploaderze-sprawdzę i editnę tego posta. EDIT: Chyba żaden nie ma i chyba nie obrazi się żaden z nich, gdy to wrzucę na 10min na mój upload ;) https://gmclan.org/up660_11_polewidzenia.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 A slyszales moze o collision_line? ;| Bez tej emotki by starczyło, zirytowany panie. :) Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi