Micanser Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Hejka, mam pytanie, jak zrobić w kodzie, aby obrazek pochylał się o jakąś ilość stopni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Hejka, mam pytanie, jak zrobić w kodzie, aby obrazek pochylał się o jakąś ilość stopni? nie wiem o co Ci dokladnie chodzi ale podejrzewam ze o image_angle albo o view_angle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Pochylał się? image_angle=(wpisz coś, standardowo na 0) Origin musi być na środku. Mogę się mylić, bo może ci też chodzić o zrobienie z prostokąta trapezu - tego ja nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Micanser robił chyba kiedys gry w 3D w GMie xD co mu sie stalo że nic nie umie xD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Chodzi mi o coś takiego. Micanser robił chyba kiedys gry w 3D w GMie xD co mu sie stalo że nic nie umie xD?Tak, robiłem, ale co to ma współnego z 3D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 przechylenie=20 _w=sprite_width/2 _h=sprite_height/2 draw_set_color(c_white) draw_primitive_begin_texture(pr_trianglefan,sprite_get_texture(sprite_index,0)) draw_vertex_texture(x-_w+przechylenie,y-_h,0,0) draw_vertex_texture(x+_w+przechylenie,y-_h,1,0) draw_vertex_texture(x+_w,y+_h,1,1) draw_vertex_texture(x-_w,y+_h,0,1) draw_primitive_end() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Wielkie dzięki Hanjuso :thumbsup: , mam nadzieje że to nie jest pamięciożerne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się