Jaklub Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Tytuł: JPuyo Puyo Gatunek: zręcznościówka Opis: Czy znacie Puyo Pop (oryginalnie Puyo Puyo)? Jeśli tak, nie muszę nic tłumaczyć. Jeśli nie, powiem, że jest to bardzo mocno przerobiony Tetris. Gra polega na odpowiednim układaniu spadających kuleczek. Spadają po 2 Puyo, które trzeba odpowiednio obracać i poruszać, by ułożyć je w odpowiednim miejscu. Jeśli 4 Puyo tego samego koloru połączą się, znikają. Można w ten sposób robić różne triki i combosy. Na razie wykonałem bardzo wczesną wersję 0.1, w której już można sobie układać klocki. PS. I proszę mi tu nie jęczeć, że tylko skopiowałem grafiki i skleiłem to w jedną całość. Trzeba było sporo zachodu, by to w ogóle działało. Sam skrypt sprawdzania, czy 4 kulki złączyły się, ma około 240 linijek. Download: JPuyo Puyo 0.3 Muzyka, z nią lepiej się gra, wystarczy skopiować plik z utworkiem do katalogu z grą Rozmiar pliku: 1 megabajt, muzyka około 1,5 megabajta Autorzy: Programowanie: Jaklub Fabuła: Ni-ma. Grafika: głównie ripy z Super Puyo Puyo 2 Muzyka: ripnięta z Super Puyo Puyo 2 Remix (to nie remix, taka jest nazwa gry) Screeny: Logo 1P VS 1P Score 1P VS - looser Miłego układania Puyo. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Grałem w podobną gre na psx, tylko że tam trzeba było wystrzeliwać kulki do pozostalych, ale te same zasady :P Błędy: 1. Powinieneś zabezpie czyć grę gdy nie ma muzy bo wyskakuje taki błąd: --------------------------- Error --------------------------- ERROR in action number 1 of Key Release Event for <Enter> Key for object helpgetm: Sound does not exist. --------------------------- Abort Ignore --------------------------- 2. Powinieneś użyć lepszego separatora 3. Twoje intro samo nie przeskakuje do następnego rooma 4. Postarał byś sie nad grafiką pomocy :P 6. Beznadziejny pomysł z tym sterowaniem,strzałka w góre mogła by obracać, więcej nie trzeba ;) 7. Esc wyłacza gre, zły pomysł 8. BRAK PAUZY, ale przycisk f1 to zastępuje :P Plusy: 1. Przyjemna grafika =) 2. Miło się gra (tylko sterowanie troszke psuje zabawe) ;p 3. Niezłe utrudnienie z tym białym spadającym glutem xD 4. Łatwe, ale z umiarem :) 5. Spokojna bez stresowa atmosfera, gra w sam raz po szkole :D 6. Przed chwila nabilem 2000pkt (i ESCAPE nacisnołem :() Ocena: Muzyka: 5/10 Dźwiek: 7/10 Grafika: 8/10 Gryw: 9/10 Sterowanie: 5/10 Razem: 7/10 (Dobra gra!) Zabrakło punkt do bardzo dobrej gry, ale to przez muzyke :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 ee tam, tetris attack 100 razy lepsze :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Grałem w podobną gre na psx, tylko że tam trzeba było wystrzeliwać kulki do pozostalych, ale te same zasady Znam to, zwie się Bust-a-move, też w to grałem. Beznadziejny pomysł z tym sterowaniem,strzałka w góre mogła by obracać, więcej nie trzeba Odpal sobie Super Puyo Puyo 2 na dowolnym emulatorze SNES-a, a zobaczysz, że tak jest lepiej, ale mogę zrobić. Po prostu ja gram w tę grę na PSP (SPP2, żeby nie było) i się przyzwyczaiłem, postanowiłem zrobić podobne sterowanie... Twoje intro samo nie przeskakuje do następnego rooma Dorobię. Postarał byś sie nad grafiką pomocy Postaram się. Powinieneś użyć lepszego separatora Gdy będą nowe tryby, nie będzie ich. Teksty w menu są rysowane za pomocą Draw text. ee tam, tetris attack 100 razy lepsze A co to jest? :P Może jakaś ocena? Dziś opublikuję nową wersję 0.2, z poprawionymi bugami. Wgrywam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Ja już oceniłem, dobra gra! 7/10! Od 8/10 jest Bardzo dobra. AHAHA! ALE CIENIAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja miałem 3 chains xDDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Shylios, to było do posta Pablo. U ciebie przynajmniej coś było o grze. ;) Wersja 0.2 - już jest! - Można obracać puyo strzałką do góry - Nie ma błędu z muzyką - Przy moim intrze nie trzeba naciskać strzałki Popatrzcie na mój pierwszy post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Sam skrypt sprawdzania, czy 4 kulki złączyły się, ma około 240 linijek. Straszne! Mi przyszedł pomysł jak można to zrobić za pomocą góra 20 linijek!!! Musiałeś strasznie zakombinować! Sama gra jest dobra, nie znalazłem błędów. Szkoda tylko że mnie klony tetrisa nie bawią już tak jak kiedyś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Fajna gierka z miłą grafiką. Ocena: 8/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Jak wiem, w wersji oryginalnej był komputer, i za zadanie było zdobyć jak najwięcej 'combosów',żeby utrudnić życie rywalowi :] Z chęcią bym tą gre widział w online :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Dobrze zmieniona grafika i nic więcej no oprócz filmiku grałem kiedyś w taka samą gre identyko tyle że grafika inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Przecież napisał, że grafika to ripy z gry Super Puyo Puyo :huh: Dobrze zmieniona grafika i nic więcej no oprócz filmiku grałem kiedyś w taka samą gre identyko tyle że grafika inna. A wskażesz nam przykład który rzekomo Jaklub przerobił, że wyciągasz takie wnioski :] ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Dobrze zmieniona grafika i nic więcej no oprócz filmiku grałem kiedyś w taka samą gre identyko tyle że grafika inna. Pokaż dowód. :] Mogę opublikować okrojony GM6, by pokazać, że wszystko, poza oprawą, robiłem sam. Straszne! Mi przyszedł pomysł jak można to zrobić za pomocą góra 20 linijek!!! Musiałeś strasznie zakombinować! To jest tylko sprawdzanie 18 kombinacji 4 złączonych kulek. Ale mimo wszystko, długi skrypt to jest. Napisałem o tym z takiego powodu. Niektórzy popularni użytkownicy forum lubią wypominać, że "tylko złożył wszystko do kupy i ma gre!". Napisałem, że tyle ma linijek po to, by zapobiec takim postom jak taki, który zaraz przytoczę. Tak brzmiał post Patrysława: W końcu zrobienie takiej gry, używając grafiki i dźwieków zaczerpniętych z oryginału, to żaden wyczyn i nie ma się specjalnie czym chwalić, zwłaszcza, że to już n-ta produkcja tego typu. Nie mam do niego żadnych pretensji, ale takich postów jest tyle, ile klonów Breakouta. PS. Wersja 0.3 już nie długo. Będzie miała prawdopodobnie AI. PS2 (xD). Nad Shoballem 3 też pracuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Bardzo przepraszam za double-post, ale chciałbym, by ktoś zauważył nową wersję JPuyo Puyo. JPuyo Puyo 0.3 Nowości: - Nowy wygląd Puyo - jedynie zielony Puyo nie zmienił wyglądu. Doceńcie to, ripowałem te Puyo przez 2,5 godziny. - Tryb 1P VS - na razie tylko jeden stage (Samurai Mole). Jest jako-takie AI. Nie jest to szczyt inteligencji, ale jakieś chainy strzelić potrafi. I może mieć trochę bugów związanych z upadaniem Puyo, ale - da się grać! - Nowy wygląd planszy - + 3 tracki (utwory z muzyką) - kto chce mieć muzykę, niech zassie plik jpuyomusic.rar z uploadera. Nawet jeśli wcześniej ściągnął muzykę, powinien pobrać na nowo - jest nieco inny system wczytywania muzy. - i kosmetyczne zmiany A więc to, o czym pisał Firemark: Jak wiem, w wersji oryginalnej był komputer, i za zadanie było zdobyć jak najwięcej 'combosów',żeby utrudnić życie rywalowi jest już w grze. Miłego utrudniania życia rywalowi (1P VS) lub robienia chainów "dla siebie" (1P Score). :) Tryb 2P VS będzie niedługo. Chcecie pobrać - zajrzyjcie do pierwszego postu w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się