*ARTU* Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 siemka mam pytanie a dokładnie kilka :rolleyes: no więc 1- czy w game maker da się zrobić grę strategiczną?? <_< 2- czy da się zrobić grafikę taką jak w age of empires 3 czy w gothicu 3 ?? :unsure: bo chciałem zrobić grę strategiczną o walkach mrówek znaczy Ant Wars B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 1. Da. 2. Da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*ARTU* Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 to dzięki B) teraz mnie trochę roboty czeka. ej a jest spolszczenie do game maker?? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 ej a jest spolszczenie do game maker?? nie ma EDIT: Tymon był szybszy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 6 Lutego 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Tymon, ale kłamiesz. ;) Od kiedy GM ma takie efekty jak Pixel Shader czy Bloom oraz HDR? Uprzedzam, że robienie całego silnika w dll, który potem się ewentualnie podepnie w GM, to już nie jest robienie w GM, a poza tym jednak durne rozwiązanie. Sam się o tym przekonałem. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 *ARTU* - Wszystko się da, jeśli się umi. A jeżeli chcesz zrobić grę w GMie to nie wyskakuj z pomysłem na Gothica 3. Poprzeglądaj przykłady na tej stronie, poczytaj manual i zacznij pisać proste gierki. Z czasem przechodzi się do lepszych projektów. Ranmus - zgadzam się z tobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Bee. Zedytowałeś posta! A miałem napisać że na DLLu można to zrobić. :) Poza tym, kto tu mówi o pisaniu RTSa z użyciem 3D? Ja mówię tylko i wyłącznie o dwóch wymiarach :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Tymon - no tak oczywiście, że można. Ale przy fajnej, ładnej grze trzeba by było używać dużo DLLi (jeden 3D, HDR itp.). Gra była by mało wydajna i te sprawy. (ciągle mówie o GMie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 No wybacz, nie widziałem dobrej gry która by nie korzystała z masy bibliotek. :] A z tą wydajnością to głupoty gadasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 http://www.gamemaker.nl/games_edit6/dark.zip :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Oczywiście, że GMie da się zrobić RTS'a bez korzystania z żadnych bibliotek. I wcale nie musi to być coś tak nieskomplikowanego jak Dark Age, do którego bartek1990pl podał linka ;] *ARTU*: najpierw dobrze poznaj podstawy GM'a, a dopiero potem bierz się za tego typu grę ;) Uwierz mi, wiem co mówię =p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 6 Lutego 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 No wybacz, nie widziałem dobrej gry która by nie korzystała z masy bibliotek. :] A z tą wydajnością to głupoty gadasz.Posprzeczamy się? :) Akuart KubX może mieć rację z tą wydajnością. Załóżmy, że tworzysz rts'a 3D i pakujesz silnik do dll, który podpinasz pod GM. No właśnie, i co teraz? Jeżeli logika gry będzie w GM - moc stanie się niewystarczająca przy tego typu grze. Jeżeli logikę też upchniesz w dll, to co zostanie dla GM'a? Inicjalizacja okna? Sorry, ale w tym wypadku jednak lepiej już całkowicie zrobić grę w danym języku. Oczywiście nie mówimy tutaj o prostych rts'ikach w 2D, bo autor tematu ma jednak ambicje. A co do masy bibliotek, to taka mała uwaga - one są z reguły napisane na tym samym poziomie języka programowania, a nie wymieszany groch z kapustą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 No tak, masz rację. Jednak już się tak dzieje że duża część z tego co może być wykonane przez GM jest upychane w DLLu. Wystarczy popatrzeć na to co oferuje najnowszy Xtreme. Poza tym, większość twórców ma nadzieję że zabłyśnie po przez napisanie cuda "na GMie" które działa i szybko i ma genialne efekty, (fakt że jest mało dobrych gier w tym środowisku) tylko że w rzeczywistości cała gra będzie w DLLu napisana w C++. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bagno Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 siemka mam pytanie a dokładnie kilka :rolleyes: no więc 1- czy w game maker da się zrobić grę strategiczną?? <_< 2- czy da się zrobić grafikę taką jak w age of empires 3 czy w gothicu 3 ?? :unsure: bo chciałem zrobić grę strategiczną o walkach mrówek znaczy Ant Wars B) Nie da rady zrobić grafiki jak w Gotic 3 czy Age of Empires II, ponieważ w każdej z tej gier jest masa bibliotek DLL, między innymi silnik. Najpierw poznaj podstawy a potem się bierz. Acha maksymalne osiągi GM6.6 to DirectX8 32MB Graph 1600x1200 resolution Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*ARTU* Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Age of Empires II age of empires 3!! mam pytanie bo zrobiłem już sobie pomysł ale potrzebuje mentora który by wyjaśnił co się jak robi!! np. zrobić temat wklejać fotki i opisać co do czego B) plis..... będę wdzięczny B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 jbc. to do mnie :) gg 9994039 moge ci pomoc bo robilem juz strategika kiedys (tylko nie mialem czasu skonczyc :() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*ARTU* Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 ty jesteś chamski bo skroiłeś mój pomysł na grę!! :twisted: zginiesz!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Nie da rady zrobić grafiki jak w Gotic 3 czy Age of Empires II, ponieważ w każdej z tej gier jest masa bibliotek DLL, między innymi silnik. Najpierw poznaj podstawy a potem się bierz. Acha maksymalne osiągi GM6.6 to DirectX8 32MB Graph 1600x1200 resolution How do you could fail that hard? To nie są maksymalne osiągi tylko maksymalne parametry do ustawienia i już. Przygania kocioł garnkowi a sam smoli. W ogóle to temat się o dll'ach zrobił a nie o strategii. Ja od siebie dodam że nie trzeba całej gry oddl'ować tylko te aspekty przy których gm wysiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 GM6.6? Dasz linka :P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się