Pasterz Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Witam wszystkich chciałbym was się spytać o jeden błąd z którym nie mogę sobie poradzić. Zrobiłem bohatera i w creat dałem mu taki kod instance_create(0,0,obj_rewolwer); friction=0.1; global.weapon=0; a w draw: draw_sprite(spr_rewolwer,direction/16,x,y); if global.weapon=0; i kiedy próbuję odpalić gre wyskakuje mi taki błąd: Jeżeli wie ktoś jaki popełniłem błąd i miał czas aby o nim napisać to bardzo bym prosił. Z góry dziękuje. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 ; po warunku ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 ; po warunku ;) Niestety to już próbowałem i też nie pomaga :( ale dziękuje za chęci. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 a then po warunku ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Mi też się takie "cuda" przytrafiały. Jest to chyba "zwiecha" kompilatora :( czy coś. Po czymś(restart kompa, uruchomienie innego gm6) coś takiego mi po prostu znika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 a then po warunku ?? Niestety też próbowałem i dalej ten sam błąd :( Ale jeszcze raz dzięki za chęci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Lutego 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 To nie jest zwiecha kompilatora tylko nieprawidłowe użycie warunku if: "Jeżeli zmienna global.weapon równa się zero to". Nie zauważyłeś, że czegoś tutaj brakuje, lolek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 O, lol a co chcesz osiągnąć? Masz błąd w składni powinno być if (<warunek>) { <akcja> } czyli np. if (global.weapon=0) { draw_sprite(spr_rewolwer,direction/16,x,y); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 O, lol a co chcesz osiągnąć? Masz błąd w składni powinno być if (<warunek>) { <akcja> } czyli np. if (global.weapon=0) { draw_sprite(spr_rewolwer,direction/16,x,y); } Wielkie dzięki Zakol pomogło. :D Sprawa wyjaśniona więc zamykam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi