Remx Opublikowano 25 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2004 Witam Ma do was pytanko oraz może inni sie coś dowiedza a mianowicie są 2 tak to nazwe systemy widoku gry, Parallel i Isometric na pierwszy rzut oka są dość podobne do sibie ale nic niewiem i zapewne nie tylko ja jakie mają własności te systemy, co da się za pomocą ich zrobić i który jest lepszy oraz dzięki któremu gra nasza bedzie wyglądać lepiej :) Przypomne ze diablo posiada widok Isometric. A poniżej przykład widoku Parallel ........................................................... EDIT: dodatkowe pytanko Czy da sie jakos obracać room'a ? chodzi mi konkretnie o cos takiego ze mam 2 graczy (LAN) jeden zaczyna na goże ekranu drógi na dole player ten co zaczynał na dole ekranu idze do gory a player 2 standardowo zaczynajcy na goze idzie do dolu i tez tak to widac na ekranie ale ja chcialbym aby to wygladalo tak jak u playera 1 ze rowniez idze do gory tak jagby widok kaery został obrocony. czy da sie cos takiego zrobić ? ps: czy znacie jakies programy do animacji ruchu chodzi mi o jakies szkielety czy cos w tym rodzaju ktore mozna powlekac naprzyklad cialem :) i gdy cus tam ustawimy w opcjach szkielet idzie i moliwosc tego zapisania naprzyklad w .gif wiem ze w 3Dmaxie jest ale to za wielki program moze sa jakies malutkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ballard Opublikowano 26 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2004 a ja nie wiem jak zrobić, że ludzik idzie za drzewo, czyli że drzewo go zasłania. pomóżcie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 26 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2004 Ustaw depth ludzika na wieksze niż drzewka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Września 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Września 2004 a ja nie wiem jak zrobić, że ludzik idzie za drzewo, czyli że drzewo go zasłania. pomóżcie!! http://www.gmclan.iglu.cz/forum/index.php?...opic=366&st=20# (mój przedostani post) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 26 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2004 Według was ktory widok bardziej upodabnia gre do niby wygladu 3D ? Mi sie zdaje ze jest mała różica - eh sam niewiem :boxed: A co do obracanego ROOM'a :crying: czy jest moze jakise polecenie czy cus typu rotate view eh nadal się mecze z tym obracaniem to nie musi być obrócony room a tylko Viwer czy jak mu tam lub alternatywa monitor do gory nogami :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 27 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 ... Pytanko poza tematem ........................................ Z tego co zauwazylem gdzie niegdzie pisze o GM6 i coś o 3D czy to znaczy ze w GM6 jest zaimplementowany jakis Engin 3D ?? tak ze mozna odrazu robic gry 3D i kozystac z modeli .3ds ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaytek Opublikowano 27 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 Na GMC jest art, nie wiem czy dotyczący właśnie tego zagadnienia, ale chyba ogólnie o GM6... Widoki różnią się lekkio innym kontem (Parallel jest bardziej "platformówkowy", izomentryczny to taki top down z odchyleniem w bok :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 28 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 Czyli jezeli chce aby gra wygladala lepiej robic ja w systemi isometycznym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 29 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 To zależy jaka gra. Jeśli chodzi o Battle-X, to proponuję rzut izometryczny (czyli kamera z ukosa wzgledem postaci i budynków, podniesiona do góry względem podłoża). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się