Bada Daba Dablju Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Jak zrobić taki skrypt: Klikam na coś (klocek left button), konkretnie na dany obiekt, którego wartość wynosi np. 100 i co 1 sekundę chciałbym, aby odejmowało mu z tego z 100 liczbę z przedziału 0-20. A kiedy jego wartość wyniesie 0, dany obiekt zniknie. Umiałby ktoś wykonać coś takiego? Prosiłbym bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Przy kliknięciu na obiekt alarm[0]=3 W event Alarm 0 wartosc-=random(20) Alarm[0]=3 Step if wartosc = 0 then {instance_destroy()} :) nic prostszego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Create: zycie = 100; Alarm[1]: alarm[1] = room_speed*1 Left button: Alarm[1] = room_speed*1; zycie -= random(20); Step: If zycie <= 0 { instance_destroy } EDIT: ehh Tymon szybszy :) EDIT2 oj jaki Tymon... To Marek.S :D Pomylilo mi sie przez to ze macie podobne avatary :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 O rzesz znowu zapomniałem żeby robić mniejsze od zera zawsze z przyzwyczajenia piszę równe :) EDIT: Jaki Tymon :P zawsze mnie mylą :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bada Daba Dablju Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Stokrotne wam, koledzy dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Alarm[1] = room_speed*1; A po co to "*1"? ;) Przecież jak pomnożysz coś przez jeden to i tak będziesz miał to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bada Daba Dablju Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Aha i mam jeszcze jedna sprawe, umielibyście zrobić do tego coś takiego: Kiedy obj_potworek umiera obj_gracz otrzymuje 100 punktów oraz, żeby wyswietało mi obrażenia, np. jak dostanie obrażenie 5 to ja chcę to widzieć. Wiem, że dacie radę :lol: ;P Błagam i pozdrawiam ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 A po co to "*1"? smile2.gif Przecież jak pomnożysz coś przez jeden to i tak będziesz miał to samo. 1*room_speed daje ci zawsze 1 sekunde a samo 1 daje ci jednego stepa. Wiem, że dacie radę W tym problem ze to ty masz dać rade a nie my -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Aha i mam jeszcze jedna sprawe, umielibyście zrobić do tego coś takiego: Kiedy obj_potworek umiera obj_gracz otrzymuje 100 punktów W obj_potworek należ dać klocek „Set the score” i tam wpisać 100 i zaznaczyć Relative. Następnie w obj_gracz w „Cerat” dać „Set the score” i nic nie wpisywać ani nic nie zaznaczać. Mam nadzieje ,że zrozumiałeś to co ci napisałem. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 1*room_speed daje ci zawsze 1 sekunde a samo 1 daje ci jednego stepa. Eee Pablo, ale ja nie mówię, żeby wywalić room_speed tylko pytam: po kiego to razy jeden mnożyć. Przecież room_speed*1 = room_speed. Czytaj uważniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 A tak dla pewnosci napisalem... zreszta to raczej nie spowolni gry ani nic nie zepsuje wiec to nie ma zadnej roznicy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 moim zdaniem dobrze że dałeś to jeden bo wtedy wiadomo że to po 1 sec a jak będzie chciał na 2 zmienić?? to da sobie 2 itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 W obj_potworek daj event Destroy i tam wpisz zmienna_z_punktami_gracza += 100; Oczywiście musisz podmienić zmienna_z_punktami_gracza na zmienna ktora stworzyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 A tak dla pewnosci napisalem... zreszta to raczej nie spowolni gry ani nic nie zepsuje wiec to nie ma zadnej roznicy tongue2.gif Ale daje to procesorowi kolejną operację do wykonania, więc po co :) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się