TeoTN Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Potrzebuję kod, który spowoduje, że zostanie wykonany skrypt (execute code), ale z serwera, na którym zostanie umieszczowny plik *.gml. Czy ktoś może podać??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 To jest niewykonalne misiu =) Chyba że uruchomisz serwer na tym PC i połączysz się do niego jakimś klientem i wtedy wyślesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 22 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 A odzczyt pliku ini z serwera? Da się? -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiedeK Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Najlepiej pobrać plik ini z serwera i potem go wykorzystać :) @UP RM HTML [https://gmclan.org/upload/gm/examples/rm_http.zip] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 22 Stycznia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 A o jaki protokół chodzi, bo może zwykłe udostępnianie pliku poprzez http wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 hmm... Postaram się zoobrazować co mi jest potrzebne: Potrzebuję wykonać to tak, żeby po kliknięciu i wpisaniu nazwy, otworzył się plik z serwera mojej stronki (gml), w którym będą zawarte polecenia dot. instance_create i zmiennych. P.S. Przydałby się też kod, który ładuje sprite z serwera i przypisuje do danego obiektu, czyli funkcja "replace sprite from a file" tylko, że z internet nie z dysku aha, P.S 2: Wolałbym, żeby ładować od razu, bez ściągania, bo w moim tajnym projekcie będą często się ładowały te pliki z neta :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Dobrze rozumiem, chcesz otworzyć (`załadować`) plik z neta, bez ściągania go na komputer? To jest niewykonalne misiu =) Jeżeli chcesz zabezpieczyć pliki przed nieuprawnionym dostępem, lepiej zaszyfruj je i dołącz do gry. Ściąganie tych samych plików z neta przy każdym odpalaniu gry jest bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 (edytowane) A z ściąganiem??? P.S. Przydałby się też kod, który ładuje sprite z serwera i przypisuje do danego obiektu, czyli funkcja "replace sprite from a file" tylko, że z internet nie z dysku, też może być ze ściąganiem P.S2: Nie chodzi o szyfrowanie, potrzebuję odczytu z neta, aby użytkownicy mogli sami dodawać pliki gml na serv. Edytowane 24 Stycznia 2007 przez TeoTN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się