blackmaul Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Możesz napisać to po ludzku? Patry wleko etc kojarzy mi się z ukraińskim/rosyjskim, ale chyba nie o to chodziło? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Normalnie gra jest dobra, tylko wymaga dopracowania. Wyszło na to że logo jest lepsze od całej gry. Rzeczywiście przypomina mi przykład"System walki rpg ala tibia" Ale sie nie czepiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Mam problem :crying: :crying: :crying: :crying: Jak zrobić że jak nacisne "space" to żeby mi wykonał cios naprzykład patry wleko to robi cios w lewo patrzy w góre to w góre robi cios ( to jest gra rpg) "Władca imperium" Moja propozycja jest taka: W "create" utwórz zmienną np. kierunek = "right" Do każdej akcji związanej z przemieszczaniem bohatera dopisz kod, który zmienia zmienną kierunek w "Left" daj: kierunek = "left" w "Right" daj: kierunek = "right" w "Up" daj: kierunek = "up" w "Down" daj: kierunek = "down" Potem w akcji klawisza odpowiadającego za cios sprawdzaj zmienną kierunek: if (kierunek = "left") { sprite_index = animacja_ataku_lewo // reszta kodu } if (kierunek = "right") { sprite_index = animacja_ataku_prawo // reszta kodu } i tak samo dla up i down. Na koniec daj w "Animation End" znowu sprawdzanie kierunku i ustawianie sprite'u z atakującego na stojący w odpowiednim kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Real Doo Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Chłopie , to Ty lepiej się nie zabieraj za robienie gry RPG , jesli nie potrafisz troszeczkę pomyślec i pokombinować . A sprity rzeczywiście jakieś znajome ^^ . Bardzo podobne do tych z gry Warlords Battlercy :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Ok sorry, że powracam do tego tematu ale niechce pisać nowego tematu. Otóż jutro zamieszcze Nowe Demo Władcy Imperium ale zupełnie nowe wszystko będzie nowe Dozobaczenia Jutro Pozdrawiam Elvis :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Jak zrobić że jak nacisne "space" to żeby mi wykonał cios(to jest ta gra którą założyłęm na"ogulnie na temat tworzenia gier" ona nazywa się "Władca imperium") naprzykład patry wleko to robi cios w lewo patrzy w góre to w góre robi cios ( to jest gra rpg) "Władca imperium" W "create" utwórz zmienną np. kierunek = "right" Do każdej akcji związanej z przemieszczaniem bohatera dopisz kod, który zmienia zmienną kierunek w "Left" daj: kierunek = "left" w "Right" daj: kierunek = "right" w "Up" daj: kierunek = "up" w "Down" daj: kierunek = "down" Potem w akcji klawisza odpowiadającego za cios sprawdzaj zmienną kierunek: if (kierunek = "left") { sprite_index = animacja_ataku_lewo // reszta kodu } if (kierunek = "right") { sprite_index = animacja_ataku_prawo // reszta kodu } To nie lepiej już tylkow sprite_index się bawić? <_< if (sprite_index=left) { sprite_index=animacja_ataku_lewego } Tak będzie łatwiej :) Narazie na 3 gwiazdki zasługuje, ale poczekam :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się