Marek.S Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Hej. Mam problem odnośnie gry platformowej. Chciał bym zrobić tak że gdy hero wpadnie w przepaść z koliduje z obiektem "smierc" to uruchamia się alarm [0] = 10 W evencie tego alarmu mam klocek jump to start position oraz -1live. Więc po 10 milis powinna wykonać się akcja czyli przenieść go do pozycji startowej, a dlaczego tak nie jest?? Zamiast tego wywala go gdzieś poza planszę :boxed: Oto PRZYKŁAD tego co mi wyszło. Acha i jeszcze chciał bym się z wami podzielić tym na co natrafiłem szukając w szukając googlach. Action Decoder 6,0 pisany w gm :D może się komuś przyda :) topic :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 A czy może być bez alarmów bo jak tak to zaraz ci prześle poprawiony :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Bez alarmów to ja sobie sam potrafię zrobić chodzi o to że przed przeniesieniem mnie do startowej pozycji pokazał się napis -1live a gracz ma go widzieć, a jak ma go zobaczyc jak go przeniesie do startowej, wiec alarmy są potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Bez alarmów to ja sobie sam potrafię zrobić chodzi o to że przed przeniesieniem mnie do startowej pozycji pokazał się napis -1live a gracz ma go widzieć, a jak ma go zobaczyc jak go przeniesie do startowej, wiec alarmy są potrzebne. Aha trzeba było mówić tak odrazu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 W liczbie stepów alarmu daj prędkość rooma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 alarm[0] = room_speed //takie coś ?? to mi też nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Prosta sprawa :) Wywal wszystkie klocki obecnie używane w eventach alarm 0 i collision with object2 i daj: Collision with object2 if( alarm[0] = -1 ) alarm = 10; Alarm 0 lives -= 1; x = xstart; y = ystart; vspeed = 0; hspeed = 0; alarm[0] = -1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 O super działa :) dzięki Tymon :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 czemu ja wczesniej nie wiedziałem ze alarm jak nie jest wlaczony to wynosi -1 xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się