Skocz do zawartości

przepaść i action decoder 6,0


Marek.S

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Mam problem odnośnie gry platformowej. Chciał bym zrobić tak że gdy hero wpadnie w przepaść z koliduje z obiektem "smierc" to uruchamia się alarm [0] = 10 W evencie tego alarmu mam klocek jump to start position oraz -1live. Więc po 10 milis powinna wykonać się akcja czyli przenieść go do pozycji startowej, a dlaczego tak nie jest?? Zamiast tego wywala go gdzieś poza planszę :boxed: Oto PRZYKŁAD tego co mi wyszło.

 

Acha i jeszcze chciał bym się z wami podzielić tym na co natrafiłem szukając w szukając googlach. Action Decoder 6,0 pisany w gm :D może się komuś przyda :) topic :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez alarmów to ja sobie sam potrafię zrobić chodzi o to że przed przeniesieniem mnie do startowej pozycji pokazał się napis -1live a gracz ma go widzieć, a jak ma go zobaczyc jak go przeniesie do startowej, wiec alarmy są potrzebne.

 

Aha trzeba było mówić tak odrazu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosta sprawa :) Wywal wszystkie klocki obecnie używane w eventach alarm 0 i collision with object2 i daj:

 

Collision with object2

if( alarm[0] = -1 )
     alarm = 10;

Alarm 0

lives -= 1;

x = xstart;
y = ystart;

vspeed = 0;
hspeed = 0;

alarm[0] = -1;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...