tecbug Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 w duzym roomie, ktorego speed=40, z duza iloscia obiektow gra bardzo zwalnia nawet na dobrych komputerach. dochodzi do 25 fps, a powinno do 40 fps. 1) czy sa sposoby aby przyspieszyc predkosc gry? 2) kiedy gra chodzi szybciej: gdy korzysta sie z duzej ilosci obiektow, czy tiles'ow? czy ta roznica jest duza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 16 Września 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 2) Sądzę, że chyba przy obiektach będzie lepiej, choć nie ręczę za to. 1) Naprawdę nie wiem czemu tak jest. Zapewne zmniejszenie rozdzielczości nie wchodzi w grę? Spróbuj deaktywować obiekty poza widokiem itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecbug Opublikowano 17 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 bylbym wdzieczny za informacje jak to sie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 A ja mam inny pomysł. Można też zwiększyć odświeżanie monitora, ale...ale...ale nie każdemu pójdzie, bo niektórzy (np. ja :D) mają takie badziewne monitory, że przy 70hz się rozmazuje obraz albo psuje monitor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 18 Września 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Września 2004 Marmot, dowaliłeś jak łysy grzywą o beton :) Czestotliwosc sluzy tylko i wylacznie do polepszania jakosci obrazu bys nie popsul sobie wzroku i nie bylo efektu poklatowego (co juz dawno zostalo wyeliminowane, czlowiek potrafi rozroznic klatki przy maksymalnie okolo 25 fps). Im wieksza czestotliwosc tym lepiej i rowniez gorzej ze wzgledu na promieniowanie takich kombajnow monitorow, najlepsze pod tym wzgledem sa monitory LCD. A to, ze nie da sie wyswietlic wiecej klatek niz czestotliwosc, to wynika z czystej matematyki. :) Tecbug, nigdy nie korzystałem z tych funkcji bo nie musiałem, wiec zamiast ja je testowac, to mozesz ty od razu to zrobic. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecbug Opublikowano 21 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 a jak na predkosc gry wplywaja opcje: 1) wait for vertical blank before drawing 2) only scale when there is hardware support 3) use exclusive graphics mode Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 21 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 A wyłączyłeś scalowanie wogóle (wszystko co z scalowaniem)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 21 Września 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 Gdy są zaznaczone: 1) Wolniej - służy do synchronizacji obrazu w pionie (na słabych komputerach obraz wtedy lepiej wygląda). 2) Szybciej - skalowanie programowe jest tragiczne. 3) Teoretycznie szybciej, choć znaczącej różnicy nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się