pilar36 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: No coz, kolejny problem mam do rozwiazania. Mam postac ktora po zetknieciu sie z jedzeniem zmienia sie w object_1 (oczywiscie owoc znika). Problem polega na tym, ze chcielbym, aby postac zmieniala sie po zjedzeniu owoca ale tylko wtedy gdy dotyka ziemi. Bo gdy skacze i lapie owoc to zmienia sie natychmiast... POMOCY!!! :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Może spróbuj tak: przy kolizji z podłogą global.ziemia=1; else global.ziemia = 0; przy kolizji z owocem global.owoc=1; else global.owoc=0; w step hero if global.owoc=1 and global.ziemia = 1 then {instance_change(obiekt1,false)} Nie wiem czy do końca o to ci chodzi. :/ trochę dziwnie to opisałeś edit: Może po prostu użyj animation end albo zastosuj alarmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Problem polega na tym, ze chcielbym, aby postac zmieniala sie po zjedzeniu owoca ale tylko wtedy gdy dotyka ziemi. To może zanim dasz akcję zjedzenia, sprawdzaj czy postać stoi na ziemi: if !(place_free(x,y+1,)) { //akcja } Jeśli wolisz klocki to wstaw "If a position is collision free", x: 0, y: 1, zaznacz relative. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się