Skocz do zawartości

Objekt podążający za myszką...


Marrac

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z poruszaniem sie bohatera za myszką jak w Hidden Sword, ponieważ mam pytanie czy można zrobić na klockach żeby jak sie kliknie gdzieś na mape to żeby szedł.I czy można wkleić kod image_angle do event>left pressed??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W global left pressed dajesz tworzenie zmiennych tmp1 i tmp2. Do tmp1 przypisujesz wartość mouse_x, do tmp2 przypisujesz wartość mouse_y. Potem dajesz klocek Step towards a point avoiding objects. W x dajesz tmp1, w y tmp2. Speed ustalasz jaki chcesz, avoiding także. Możesz dać all lub solid, jak chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prościej, masz 3 obiekty: celownik, bohater, kołko.

Celownik w step dajesz żeby podąrzał za myszką a w global left pressed żeby niszczył a potem stawiał obiekt kółko tam gdzi ejest kursor,

w step bohatera dajesz ze jesli jet na mapie jakieś kółko to bohater idzie w jego strone, a w kolizji bohatera z kółkiem to kółko znika a bohater sie zatrztmuje . Możesz zrobić że kółko jest niewidzialne.

a i jszcze bohaterowi w step dajesz image_angle=direction.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...