Marrac Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Mam problem z poruszaniem sie bohatera za myszką jak w Hidden Sword, ponieważ mam pytanie czy można zrobić na klockach żeby jak sie kliknie gdzieś na mape to żeby szedł.I czy można wkleić kod image_angle do event>left pressed?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Ale po co to tam wklejać? =o W downloadzie na ostatniej albo przed ostatniej stronie amsz przykład poruszania w grach rpg ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Eee a można prościej troche bo tam jest troche nagmatwane. :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 W global left pressed dajesz tworzenie zmiennych tmp1 i tmp2. Do tmp1 przypisujesz wartość mouse_x, do tmp2 przypisujesz wartość mouse_y. Potem dajesz klocek Step towards a point avoiding objects. W x dajesz tmp1, w y tmp2. Speed ustalasz jaki chcesz, avoiding także. Możesz dać all lub solid, jak chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 prościej, masz 3 obiekty: celownik, bohater, kołko. Celownik w step dajesz żeby podąrzał za myszką a w global left pressed żeby niszczył a potem stawiał obiekt kółko tam gdzi ejest kursor, w step bohatera dajesz ze jesli jet na mapie jakieś kółko to bohater idzie w jego strone, a w kolizji bohatera z kółkiem to kółko znika a bohater sie zatrztmuje . Możesz zrobić że kółko jest niewidzialne. a i jszcze bohaterowi w step dajesz image_angle=direction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Propaganja, czy ja wiem, czy tak prościej :P ? W mojej metodzie tylko deklaruje zmienne, a w twojej bawi się w tworzenie i niszczenie obiektów :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 @Marmot Sorry że zadam noobowskie pytanie ale coto jest tmp1 i tmp2 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Zmienne, które właśnie deklarujesz? Równie dobrze mógłbyś wpisać kasia i stasia, byle byś wiedział co z tym dalej robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 @propaganja Mam problem z tym podążaniem za kółkiem.Napisz na priv to ci wyśle przykład albo jak kto chce to tu dam i sprawdzicie co jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Hmmm.. Mi to bardziej wygląda na grę strategiczną. PLIK :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 O właśnie oto mi chodziło :) Dzięki Marek.S :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się