Elvis Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Jak zrobić bullet time (zwolnione tempo)?? Przeczytaj regulamin, ok? Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Jak zrobić bullet time (zwolnione tempo)?? Porządnie. Pobaw się prędkością rooma. Jeszcze jeden taki post a zmuszę ranmusa żeby zrobił że temat musi mieć min. 1000 znaków :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis Opublikowano 15 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 object "o_ludzik" dałem event "Global Right Relase" i cod "Room_speed=10" i gdy nacisłem prawy przycisk myszki i było zwolnione tempo ale tak cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 object "o_ludzik" dałem event "Global Right Relase" i cod "Room_speed=10" i gdy nacisłem prawy przycisk myszki i było zwolnione tempo ale tak cały czasNo a jak ma nie być, skoro nie przypróciłeś pierwotnej wartości? Trochę logiki... :/ dziadek: A co to da? ;p Piszesz 30 znaków, a potem walisz 970 spacji ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 lol, to daj w global right pressed room_speed=10; a w Global Right Relase spowrotem taką prędkość jaka była, standardowo jest 30. dziadek: A co to da? ;p Piszesz 30 znaków, a potem walisz 970 spacji ^^ można dać zeby nie brało spacji pod uwagę ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 ee ja bym tak bullet tima nie robił - to po prostu zmniejszenie fpsów to 10, czyli bądź co bądź gra sie wtedy tnie. Mój sposób to zrobienie zmiennej np. global.bullet, i wszystko co ma jakiś związek z prędkością albo image_speedem zrobiłbym zależne od global.bullet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 to więcej roboty :P a jakbyś np robił grę na standardowo 60 fps to potem jak zmniejszysz do 30 to masz ładne zwolnione tempo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Zmniejszanie prędkości roma jest bez logiki. Panowie zastanówcie się nad max payne. Założę się że ich silnik napisali byście prawidłowo......... , a być może i lepiej. (ta wiem wszystko o max payne i wzmianki o silnikach które kupili to strata czasu, chociażby max payne 2 silnik fizyczny...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Nie chciał bym się bawić w moderatora ale to już drugi pytający temat Elvisa w dziale DEMA, BIBLIOTEKI I INNE. A tralilera którego dałem przedwczoraj do terrorists strike, nadal nikt nie ściaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Tu chodzi tylko o pomnożenie takich wartości jak speed, gravity, czy zmiana direction przez jakąś wartość. Np. mnożąc przez 0.5 otrzymujesz 2 razy zwolnioną grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Tak ale czas trzeba mnożyć przez 2 wtedy. Najlepiej spowolnienie wygląda przy 4x. przy 2x jest tako - najlepiej jak niektóre elementy spowalniają właśnie do 2x. Na przykład ruch postaci czy przeładowanie broni. Można powiedzieć że bullet time to takie zwolnienie czasu "dla skupiającego się" bohatera. Co daje mu podwójną prędkość. Najbardziej efektywny sposób będzie wtedy jak przemnożymy lub podzielimy zmienne odpowiadającą za ruch i za aimacje itp przez zmienna właśnie - czasową. Nadamy jej nazwę czasownik. Załóżmy że nasz czasownik ma wartość 4 bo właśnie tyle razy ma nam spowaniac ruch. czyli speed = speed/czasownik. jeśli chciałbyś spowolnic czas tylko na chwilkę i właśnie wtedy odpali sie ten alarm to i tak czekasz cale 4 sekundy. Na razie nie przychodzi mi nic do głowy jak temu zaradzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi