Skocz do zawartości

Zablokowane Bullet time


Elvis

Rekomendowane odpowiedzi

object "o_ludzik" dałem event "Global Right Relase" i cod "Room_speed=10" i gdy nacisłem prawy przycisk myszki i było zwolnione tempo ale tak cały czas
No a jak ma nie być, skoro nie przypróciłeś pierwotnej wartości? Trochę logiki... :/

 

dziadek: A co to da? ;p Piszesz 30 znaków, a potem walisz 970 spacji ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee ja bym tak bullet tima nie robił - to po prostu zmniejszenie fpsów to 10, czyli bądź co bądź gra sie wtedy tnie.

Mój sposób to zrobienie zmiennej np. global.bullet, i wszystko co ma jakiś związek z prędkością albo image_speedem zrobiłbym zależne od global.bullet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmniejszanie prędkości roma jest bez logiki. Panowie zastanówcie się nad max payne. Założę się że ich silnik napisali byście prawidłowo......... , a być może i lepiej. (ta wiem wszystko o max payne i wzmianki o silnikach które kupili to strata czasu, chociażby max payne 2 silnik fizyczny...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale czas trzeba mnożyć przez 2 wtedy. Najlepiej spowolnienie wygląda przy 4x. przy 2x jest tako - najlepiej jak niektóre elementy spowalniają właśnie do 2x. Na przykład ruch postaci czy przeładowanie broni. Można powiedzieć że bullet time to takie zwolnienie czasu "dla skupiającego się" bohatera. Co daje mu podwójną prędkość.

Najbardziej efektywny sposób będzie wtedy jak przemnożymy lub podzielimy zmienne odpowiadającą za ruch i za aimacje itp przez zmienna właśnie - czasową. Nadamy jej nazwę czasownik. Załóżmy że nasz czasownik ma wartość 4 bo właśnie tyle razy ma nam spowaniac ruch. czyli speed = speed/czasownik. jeśli chciałbyś spowolnic czas tylko na chwilkę i właśnie wtedy odpali sie ten alarm to i tak czekasz cale 4 sekundy. Na razie nie przychodzi mi nic do głowy jak temu zaradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...