pablo1517 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Chodzi mi o taki efekt skamienienia, było coś takiego w God of War na PS2. Idzie se ludek, patrzy na niego meduza i powoli szarzeje (zamienia się w kamień) i coraz wolniej idzie (zwalnia się animacja powoli) aż wkońcu pyk - mamy skamieniałego wroga. Chodzi mi o to by bez dodawania szeregu nowych czarnobiałych spritów moznabyło w czasie gry sprawiac że sprite postaci powoli szarzeje i staje się czarnobiały. Mam nadzieje, że jasno przedstawiłem mój problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Trzeba użyć image_blend :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Tymon mówił to samo... użyłem Create s=0; c1=c_white; c2=c_gray; Step image_blend=merge_color(c1,c2,s); s+=0.01; i niestety robi się szary a potem czarnieje całkowicie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 if (s > 1) s = 1; Trzeba po prostu zrobić granicę E: Jednak się nie da. Trzeba robić oddzielne sprite'y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się