Skocz do zawartości

Precyzyjne odbijanie sie od przeszkód


cytrus

Rekomendowane odpowiedzi

Mam tylko jedną małą sprawę i już mnie tu nie ma :P

Mianowicie:

czy jest jakis inny sposób na odbijanie się wroga od przeszkód niż BOUNCE AGAINST OBJECT ? :blink:

bo jesli wróg ma za zadanie gonic gracza to zazwyczaj od razu grzęźnie za jakąs przeszkodą dopoki nie poruszymy naszym zawodnikiem. I to jest denerwujące :D

mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo wiele razy na tym forum podawałem kod wyciągnięty z przykładu Breakout, który jest na oficjalnej stronie GM. Poszukaj na forum, albo ściągnij Breakout z www.gamemaker.nl

 

Eeeee......na forum nic nie znajduje jak wpisuje breakout a na stronie GM nie moge znalezc takiego przykladu...

moglbys jeszcze raz rzucic tym kodem...? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. dzieki wielkie :lol:

 

Mam takie małe pytanko, zamieszcze je tutaj bo nie ma sensu zaśmiecać forum nowym tematem:

 

 

Kiedyś wpadł mi w ręce taki (ponoc znany) przyklad platformówki (ale nie ten z gamemaker.nl)

Róznił się od innych tym ze była widoczna tylko ta częsc roomu gdzie stał bohater a reszta sie zamazywała

 

Mógłby ktos dac namiar na ten przyklad, bo przeszukuje forum i nie moge go w zaden sposob znalezc...

:( :( :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...