andrzej1_1 Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Zrobiłem strzelanie. Jak zrobić że jak zastrzele wszystkie np.kwadraty to przejde do następnego rooma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Od każdego zesztrzelnoego kwadratu dodajesz +1 do danej zmiennej, potem ustawiasz instrukcję warunkową która sprawdzi wartość zmiennej i to właściwie już wszystko ;). if (zmienna>=20) { room_goto_next(); } :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Nie słuchaj blacka :P Step: if (instance_number(o_kwadrat)==0) { room_goto_next() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się