Force Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 A więc nie wiem jak zrobić zmiane broni do FPSa i nie wiem jak zrobić aby np. karabin maszynowy nawalał do 40 strzałów i wtedy sie ładuje i aby karabin nawalał ciągle a nie tak jak w tytowialu z gamemaker.ni czy cos takiego. Pozdrawiam i podziwiam zaawansowanych Game Makerów :lol2: :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Musisz poprostu zrobić zmienną, która w zależności ile się równa, będzie inny sprit broni. A dokładniej: W obiekcie który odpowiada za wyświetlanie broni robisz zmianną bron=0; , nastepnie w drawie if bron=0 {wyswietlanie obrazka1} if bron =1 {wyswietlanie obrazka2} . Poźniej ustawiasz ze jeśli przyciśniesz 1 bron=0, a jeśli naciśniesz 2 to dajesz kod bron=2; To chyba najłatwiejszy sposób. Nie daje kodu, bo jak sam pokombinujesz ze skryptami, to lepiej je zapamiętasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Force Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 thx ale mam taki problem że nie umiem wogule C++ ale troszeczke umiem Delphi. A i to jak np. zrobic ze jak sie poddejdzie do objektu to sie zmieni sprit?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 FAQ + Szukaj = rozwiązanie problemów. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi