Luki Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Jak zrobić żeby przy strzelaniu pocisk był od siebie odzielany a nie, żyby był strzelał bez odstepu? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 To było 1000 razy chodzi ci o alarmy. Poszukaj na forum!!!!!!!!!! Dobra zaraz zaczniesz mówić że issen zły więc dajer ci przykład mojego autorstwa! https://gmclan.org/up886_4_alarmy_na_fullllllllllll.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 CREATE: b = 0; EVENT STRZALU: if ( b == 0 ) { //strzelanie b = 1; alarm[0] = (odstep w sekundach) * room_speed } ALARM[0] b = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Jak sobie zapomnę co wpisać to sobie ściągam przykład Ś.P. Bigsharka, Tam jest wszystko fajnie opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Nawet w przykładzie 1945 który jest dołączany z GM masz strzelanie z opóźnieniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Ale w klockach, a to za dużo trwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się