propaganja Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Moją grę możesz podziwiać w dziale z demami (Magi) - wcale nie jest taka zła prawda? A to moja pierwsza Howgh! Serio to twoja pierwsza gra? :boxed: RESPECT. Jak robiłem swoją pierwszą gre nie rozumiałem jeszcze nawet zmiennych, i ledwo sobie radziłem z alarmami, ale to było dobre 5 lat temu :D Ale zauwazyłem taką prawidłowość że każda moja kolejna gra jest lepsza (no może z kilkoma wyjątkami), dlatego sie nie poddaje, i za kolejne 5 lat zrobie w końcu gierkę na miarę takiego np. half-lifa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Pierwsza, owszem - ale w GMie. Gry na innych takich programikach robiłem od zarania dziejów :P. No i znam podstawy programowania, więc GM to była tylko kwestia poznania nowego środowiska i przestawienia się na nie. No i nie da się też ukryć, że czasem, jak po jakimś większym odkryciu patrzyłem na mój stary kod to mnie krew zalewała i musiałem wszystko przerabiać :P. Trochę nieefektywnych rozwiązań zostało i dlatego gra w ostatniej wersji przyspieszyła o 15% - po prostu wziąłem się za czyszczenie starych śmieci. Ale ja tu z tematu schodzę - przepraszam. Tak czy inaczej - jestem taki dumny z Magi właśnie dl atego, że to w pełni moje dzieło - mój pomysł, moja grafa, mój kod, moje AI i tak dalej... Może niektóre rzeczy robione przez innych były by lepsze (grafa na pewno), ale tylko z własnych moge być naprawdę dumny. Zawsze to miło kiedy ludzie doceniają twoja pracę i wiesz, że to naprawdę TWOJA praca, a nie wyedytowany przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 właśnie w tym problem... niektórzy nie mają takiego czegoś w sobie jak my (mam tu na myśli siebie i tych którzy starali się dochodzić samemu) że satysfakcję mamy tylko z tego co sami wymyśliliśmy a nie że 50% pracy to ktoś nam dorobił, ja np nie potrafiłbym przerobić przykładu i wyskoczyć aa oto moja gra, ale fajnie mi wyszła... no nie umiałbym -_- zero frajdy z czegos takiego przeciez, a niektórym to sprawia radoche :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 A ja znowu nie rozumiem jak się można pytać na forum :P . Ja odkąd się uczę GMa, to z forum się praktycznie nic nienauczyłem, pomimo, że zadawałem pytania :P . Dopiero w miarę coraz to dalszego poznawania GM poznawałem kolejne rzeczy. Ewentualnie z przykładów bo takowe też rozumiałem, ale za nic nie mogłem zrozumieć odpowiedzi na forum ^^ . Przy czym, jak siadałem do GMa, to znałem już podstawy Pascala i próbowałem coś zrobić z DelphiX, oraz dosyć dobrze znałem TGF. Chyba najbardziej przydająca się wiadomość z całego programowania, to były zmienne i tablice. Tylko nie mogłem się przyzwyczaić do sposobu ich deklarowania w GM ^^ . Z Pascala miałem nawyk, żeby na samym początku programu wypisywać zmienne i ustalać ich typ, przez co się potem dziwiłem, że mi coś nie działa (ach to var :P ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 A wiesz ile ja mam gier na dysku robionych dla zabawy i nauki? *liczy foldery* Dokładnie 63 :3 Pobije wasz wszystkich, ja mam ponad 250 własnych silników i ponad 50 cudzych przykładów XD ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Pobije wasz wszystkich, ja mam ponad 250 własnych silników i ponad 50 cudzych przykładów XD ! jak by nie liczne formaty dysku to bym Cie przebił ;) A takto mam tylko SoulJah ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się