Michal Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Panowie, mam problem! Znalazłem na starej stronie GMCLANU przykład sterowania maluchem. chcę teraz wykorzystać ten przykład do mojej gry. Jedno co mnie martwi, to to, jak zrobić żeby maluch wpadł w poślizg przy zbyt szybkim zakręcie. Potrzebuje sam kod na poślizg, a to żeby go robił po określonej prędkości sam zrobie. POMOCY!!! :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Fizyka sie klania ;) Srodek ciezkosci.. vektor sily, wspolczynnik tarcia.. nie no pikus ale ja sie nie podejme ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Właśnie, właśnie jak ustanowić w obiekcie środek ciężkości? Nie znam się na kodach w gm'ie więc nie wiem nawet jak zrobić wektor. HELP!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Hmm... przesuwasz "Origin" sprite'a na miejsce gdzie chcialbys any znajdowal sie srodek ciezkosci. Wowczas mozesz traktowac x, y obiektu jako wspolrzedne srodka ciezkosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 ciekawe,ciekawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...