Skocz do zawartości

Michal

Użytkownicy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Michal

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. W zeszłym roku należało w moim gim. przygotować projekt o tematyce 'Woda, transport wodny' na chemię. Dzięki GM'owi zrobiłem projekt z różnymi fajerwerkami, efektami, muzyką, dźwiękami. Między innymi dzięki waszym przykładom i pomocy na starym forum. THX!!! W tym roku też zaświece, lepszym projektem ( :twisted: ). a inni padną do moich stóp ze swoii powerpointami i wordami hehe :crying: <_<
  2. Michal

    Szukam programu

    Ja proponuje Adobe After Effects
  3. Coś nie moge wgrać teraz pliku na serwer. Spróbuje jeszcze wieczorem. Przepraszamy za utrudnienia :P
  4. Jasne. założe jakieś konto www i wyśle ci ten plik, będzie po godz 12 dzisiaj. podam ci adres tej strony. taki poślizg z enginu platformowego jest niezbyt mi potrzebny, chodziło mi raczej o dokonanie w mojej grze poślizgu kontrolowanego jak w rajdach wrc.
  5. Właśnie, właśnie jak ustanowić w obiekcie środek ciężkości? Nie znam się na kodach w gm'ie więc nie wiem nawet jak zrobić wektor. HELP!!
  6. Skąd mozna sciagnac przyklady do irrlichta ??
  7. Panowie, mam problem! Znalazłem na starej stronie GMCLANU przykład sterowania maluchem. chcę teraz wykorzystać ten przykład do mojej gry. Jedno co mnie martwi, to to, jak zrobić żeby maluch wpadł w poślizg przy zbyt szybkim zakręcie. Potrzebuje sam kod na poślizg, a to żeby go robił po określonej prędkości sam zrobie. POMOCY!!! :o
  8. :huh: A więc o takie drgania chodziło, ja tu jakieś łagodne wahania ręki zapodaje...
  9. A co dokladniej nie dziala wszystko, czy tylko czesc?? PS. Dzięki Ranma. my sie już chyba znamy od dawna.
  10. Spytam, inaczej. Jakie drgania celownika chcesz uzyskać dokładniej?
  11. Elo | --- --- Możesz utworzyć obiekt-celownik np. taki sprite> | ustawić w STEPie aby poruszał sie w kierunku mouse.x i mouse.y sam obiekt poruszałby się na ścieżce Path, tam możesz ustawić drogę "drgania ręki" Odpisz jakby co
  12. Witam. Kiedyś robilem taką grę. a więc: * W obiekcie który nazwiemy 'helikopter' w "Create" wstaw klocek 'gravity', ustaw w nim wartość na na przykład 2, poeksperymentuj z kierunkiem przyciągania (direction), bo nie pamiętam który z nich to dół. * Następnie w Keyboard UP wstaw klocek "move to position" w którym ustaw Y= -6, i zaznacz opcję 'Relative'. * Na koniec w Keyboard SPACE ustaw klocek "move to position" w którym ustaw Y= -2, i zaznacz opcję 'Relative' Myślę że powinno to zadziałać. Wartość kierunku grawitacji to chyba będzie 270, ale nie jestem pewien. Odpisz, jak coś nie zadziała poprawnie, spróbuje rozwiązać problem. <_<
×
×
  • Dodaj nową pozycję...