Snajperu Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Mam grafikę muszki i szczerbinki i oto co chcę zrobić. Na początku zaznaczam, czego robić nie chcę !!nie chodzi mi o to by po naciśnięciu klawisza pojawiło się zbliżenie z muszką i szczerbinką jak to jest w grach fps!! A teraz co chcę: Chciałbym aby podczas ruszania myszką ruszała się grafika, którą mam gotową, czyli linia celownicza, jeśli poruszę myszką w prawo to w prawo, w lewo to w lewo itd. Czyli prościej, załóżmy, że mam kwadrat, chcę by był sterowany przez ruchy myszki. Wybaczcie za cokolwiek złego co zrobiłem tym topiciem (bo admin na 100% coś znajdzie), ale jestem nowy Pomóżcie newbie :D Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 W 3D? 2D? Hmmm?! :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Nie rozumiem, o co Ci chodzi ;p Wytłumacz po ludzku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajperu Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 chcę to zrobić w 2d :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Daj to w step obiektu docelowego: x = mouse_x div 20 * 20; y = mouse_y div 30 * 30; O to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Moim zdaniem, lepiej będzie: x=mouse_x y=mouse_y w step celownika :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 To to samo tylko krótsze xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Tak, tylko powiedz mi co dokładnie robi ten kod co ty dałeś, bo po twojej wypowiedzi widzę, że nie widzisz różnicy, tylko zerżnąłeś kod prosto z FAQ :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Twoje wyrównywało do siatki i sprawiało że celownik chodzi skokowo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajperu Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 dzięki Marmot, działa jak ta lala :) Z tym, że kursor znajduje się obok grafiki, czy da się zrobić tak by kursor znajdował się po środku grafiki, tak, że klikając środkiem grafiki wywołam akcję, a nie kursorem, który jest obok, najlepiej by kursor był również niewidoczny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Zaznacz w Global Settings-.Show cursor (odznacz) A żeby było po środku masz takie coś jak origin w sprit'cie kliknij na center i już :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajperu Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Haha, rzeczywiście, szefie ;) Dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się