tommar Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Witam Jest to moja pierwsza samodzielna gra i utknolem na drugim pokoju tzn. chcialem zrobic losowe pojawieanie sie przedmiotow w drugim pokoju ale nie wiem jak to zrobic. W pierwszym zrobilem za pomoca Alarmow tak jak widac na zalaczonych zdjeciach. Czy ktos ma jakis pomysl jak to mam zrobic? Czy musze zrobic nowy timer z nowymy obiektami czy jest mozliwosc go jakos polaczyc z tym pierwszym? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Alarm 1 możesz całkowicie usunąć, jak chcesz ponownie odpalić "Alarm 0" to zrób to w nim, on może sam siebie ponownie odpalić. Ty chcesz zrobić to samo ale tak żeby w nowym roomie losował się inny zestaw obiektów niż w pierwszym? Niejasno to napisałeś. A może chcesz żeby one się pojawiały w losowych miejscach? No to wtedy w polu x wpisz: random_range(0, room_width) a w polu y wpisz: random_range(0, room_height) Relative ma być odznaczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommar Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Chodzi mi o to że przedmioty które są losowe w pierwszym pokoju żeby się pokazywały w drugim też te same i też losowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Aha że mają przejść do nastepnego rooma te poprzednie ale oprócz tego mają dodatkowo pojawić się kolejne losowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommar Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 No tylko chce żeby przeszły do następnego pokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 No to trzeba zrobić inaczej, zamiast klocka "create random" daj tam klocek "Execute Code" i wpisz w nim: /// losowanko instID = instance_create(0, 0, choose(objDiamond, objCoin, objGold, objPooison)); instID.persistent = true; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommar Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 mysle ze temat mozna zamknac dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się