Skocz do zawartości

Celownik, shooter 2d


MrJuliusz
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez SimianVirus7,

Rekomendowane odpowiedzi

  • Rozwiązanie

Pierwsze co przychodzi na myśl, to lengthdir'y. Proste i użyteczne.
Do x celownika dopisujesz x gracza + lengthdir_x(odległość, kierunek);
Do celownika dopisujesz y gracza + lengthdir_y(odległość, kierunek);

Tu masz przykład jak to zrobić w DRAW w obiekcie gracza, który po prostu rysuje sprite celownika. Tym samym sposobem możesz tworzyć obiekty pocisków wystrzeliwane przez gracza :thumbsup:

draw_sprite(sCross, 0,x + lengthdir_x(150, image_angle),y + lengthdir_y(150, image_angle));

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...