Skocz do zawartości

Okno


Pablo_4649

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem czy da radę zrobić tak aby okno gry zawsze było aktywne niezależnie czy na coś innego klikniemy? Opcja "Let the game window always stay on top" nie działa.

PS. Mam jeszcze jedno pytanie czy da radę aby naciśnięcie jakiegoś klawisza zadziałało jak kliknięcie przyciskiem myszki?

Z góry dziekuję za pomoc!

Ps. Prosze o usuniecie innych tematow!

 

Ok, już usunąłem.

Patrysław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem czy da radę zrobić tak aby okno gry zawsze było aktywne niezależnie czy na coś innego klikniemy? Opcja "Let the game window always stay on top" nie działa.

 

A "freeze the game when form looses focus" w global game settings próbowałeś?

 

I o co dokładnie Ci chodzi z tym kliknięciem myszką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A "freeze the game when form looses focus" w global game settings próbowałeś?

Chodzi mi o to aby okno gry bylo na wierzchu i zawsze aktywne, a nie żeby gra pauzowała się gdy jest nieaktywne.

 

I o co dokładnie Ci chodzi z tym kliknięciem myszką?

Chodzi o symulację kliknięcia myszką np. naciskam spację dwukrotnie gdy kursor jest na ikonie a program się włącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o symulację kliknięcia myszką np. naciskam spację dwukrotnie gdy kursor jest na ikonie a program się włącza.
Create:

x=50 //x obszaru
y=50 //y obszaru
szer=100 //szerokość obszaru
wys=100 //wysokość obszaru

Step:

if keyboard_check_pressed(vk_space)
{

if mouse_x>x && mouse_x<(x+100) && mouse_y>y && mouse_y<(y+wys)
{
//akcje
}

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja np. daje "reeze the game when form looses focus" to nie jest ani aktywne ani nie jest na wierzchu xD

Żeby było na wierzchu musisz zastosować let the game window stay on top

To co ty dałeś to jest zatrzymaj grę gdy forma traci skupienie :P (w dosłownym tłumaczeniu :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Synchronization to avoid tearing" działa tak:

 

Kiedy gra rysuje nową klatke, to czasem sie nie zgrywa z odświeżaniem ekranu i wtedy przez ułamek sekundy widać właśnie rozdarcie (tearing) - góra ekranu pokazuje starą klatkę, a dół nową.

 

Zaznaczenie tej opcji generalnie zapobiega czemuś takiemu, kosztem większego wykorzystania procka.

 

Ale to w sumie nie ma wiele do tematu. Mogłeś oddzielny topic założyć.

 

A już tak zupełnie na boku - to ludzie - po co w GMie jest instrukcja? Tam jest wszystko ładnie wyjaśnione - a te pytania nie są nawet w dziale dla zaawansowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pora się go nauczyś, serio. Jak chcesz pracować na komputerze bez znajomości języka angielskiego?

Nawet pisanie w GMie bez zrozumienia choćby klocków nie wróży wielu sukcesów. A co dopiero kiedy przychodzi do kodu, którego zrozumienie może być trudne nawet dla osoby znającej angielski perfect.

 

Nie chcę być niemiły, ale serio - po co macie ten angielski w szkołach dzieciaki? Możecie się tym językiem porozumiewać na całym świecie i jego ignorowanie to czysta głupota.

Nawet pozostając w strefie GMa - porównajcie rozmiarem GMclan do oficjalnego forum GM. Dowolne polskie forum do gry, w która gracie do tego międzynarodowego.

 

Ja wiem, że my "stare konie" mieliśmy według was łatwiej, bo nic nie było po polsku i się człowiek siłą rzeczy uczył. Ale za to wtedy nie było inglisza w szkołach od pierwszych klas, nie było stert kursów i nie było internetu w każdym domu.

 

Z góry przepraszam modów za ten offtop.

 

A co do tematu:

 

"Freeze game when form looses focus" działa tak, że kiedy jest włączone to gra będzie się pauzować gdy gracz kliknie poza oknem (albo pacnie klawisz windows). Jeśli jest wyłączone to gra będzie aktywna nawet jeśli gracz właśnie przegląda w internecie sprośne stronki, albo gra w inną grę.

 

"Stay always on top" działa tak, że kiedy jest właczone, to okienko z grą jest zawsze na wierzchu.

 

Jeśli kombinowanie z tymi dwoma opcjami Ci nic nie zmienia, to naprawdę nie wiem jak Ci pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...