Pablo_4649 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Witam! Mam problem czy da radę zrobić tak aby okno gry zawsze było aktywne niezależnie czy na coś innego klikniemy? Opcja "Let the game window always stay on top" nie działa. PS. Mam jeszcze jedno pytanie czy da radę aby naciśnięcie jakiegoś klawisza zadziałało jak kliknięcie przyciskiem myszki? Z góry dziekuję za pomoc! Ps. Prosze o usuniecie innych tematow! Ok, już usunąłem. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Mam problem czy da radę zrobić tak aby okno gry zawsze było aktywne niezależnie czy na coś innego klikniemy? Opcja "Let the game window always stay on top" nie działa. A "freeze the game when form looses focus" w global game settings próbowałeś? I o co dokładnie Ci chodzi z tym kliknięciem myszką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 A "freeze the game when form looses focus" w global game settings próbowałeś? Chodzi mi o to aby okno gry bylo na wierzchu i zawsze aktywne, a nie żeby gra pauzowała się gdy jest nieaktywne. I o co dokładnie Ci chodzi z tym kliknięciem myszką? Chodzi o symulację kliknięcia myszką np. naciskam spację dwukrotnie gdy kursor jest na ikonie a program się włącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Chodzi o symulację kliknięcia myszką np. naciskam spację dwukrotnie gdy kursor jest na ikonie a program się włącza.Create: x=50 //x obszaru y=50 //y obszaru szer=100 //szerokość obszaru wys=100 //wysokość obszaru Step: if keyboard_check_pressed(vk_space) { if mouse_x>x && mouse_x<(x+100) && mouse_y>y && mouse_y<(y+wys) { //akcje } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Jesli "stay allways on top" bedzie zaznaczone, a "freeze game..." odznaczone, to gra nie będzie się pauzowała gdy gracz kliknie poza ekran, a okno gry będzie zawsze na wierzchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Dark Maximal Chciałbym aby to kliknięcie działało również poza obszarem room'a. TeeGee Chodzi mi o to aby bez względu na wszystko okno gry było aktywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 No to właśnie tak powinno to działać. A sprawdziłeś chociaż co Ci powiedziałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Freeze game jest odznaczone, ale nie chodzi o to ze okno jest tylko na wierzchu, ale zawsze aktywne np. klikne poza obszar rooma, a okno jest ciągle na wierzchu i aktywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Jak ja np. daje "reeze the game when form looses focus" to nie jest ani aktywne ani nie jest na wierzchu xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Do symulacji wcisniecia przycisku myszki potrzebny jest dll. Mozesz uzyc np IMC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Jak ja np. daje "reeze the game when form looses focus" to nie jest ani aktywne ani nie jest na wierzchu xD Żeby było na wierzchu musisz zastosować let the game window stay on top To co ty dałeś to jest zatrzymaj grę gdy forma traci skupienie :P (w dosłownym tłumaczeniu :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Z tego dosłownego tłumaczenia niestety nic nie rozumiem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Chodzi o to że gdy gra będzie włączona a klikniesz np. na pulpit to gra się zatrzyma i wszystko stanie tak jak jest :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Aha to ja tak mam zawsze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 btw Do czego służy: Use synchronization to avoid tearing ? Użyj synchronizacji aby uniknąć poszarpania ? To jest coś w stylu Antyaliasingu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Może zaznacz to i zobacz co sie dzieje w grze/programie/itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 No właśnie zaznaczam i nie widzę żadnych zmian EDIT: łoki już wiem. Taki jakby antyalias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Może to sie dzieje w jakimś obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 "Synchronization to avoid tearing" działa tak: Kiedy gra rysuje nową klatke, to czasem sie nie zgrywa z odświeżaniem ekranu i wtedy przez ułamek sekundy widać właśnie rozdarcie (tearing) - góra ekranu pokazuje starą klatkę, a dół nową. Zaznaczenie tej opcji generalnie zapobiega czemuś takiemu, kosztem większego wykorzystania procka. Ale to w sumie nie ma wiele do tematu. Mogłeś oddzielny topic założyć. A już tak zupełnie na boku - to ludzie - po co w GMie jest instrukcja? Tam jest wszystko ładnie wyjaśnione - a te pytania nie są nawet w dziale dla zaawansowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Nazwą instrukcja oczywiście nazywasz helpa do GM.A tam wszysko jest po angielsku, a nie każdy zna ten język. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 To pora się go nauczyś, serio. Jak chcesz pracować na komputerze bez znajomości języka angielskiego? Nawet pisanie w GMie bez zrozumienia choćby klocków nie wróży wielu sukcesów. A co dopiero kiedy przychodzi do kodu, którego zrozumienie może być trudne nawet dla osoby znającej angielski perfect. Nie chcę być niemiły, ale serio - po co macie ten angielski w szkołach dzieciaki? Możecie się tym językiem porozumiewać na całym świecie i jego ignorowanie to czysta głupota. Nawet pozostając w strefie GMa - porównajcie rozmiarem GMclan do oficjalnego forum GM. Dowolne polskie forum do gry, w która gracie do tego międzynarodowego. Ja wiem, że my "stare konie" mieliśmy według was łatwiej, bo nic nie było po polsku i się człowiek siłą rzeczy uczył. Ale za to wtedy nie było inglisza w szkołach od pierwszych klas, nie było stert kursów i nie było internetu w każdym domu. Z góry przepraszam modów za ten offtop. A co do tematu: "Freeze game when form looses focus" działa tak, że kiedy jest włączone to gra będzie się pauzować gdy gracz kliknie poza oknem (albo pacnie klawisz windows). Jeśli jest wyłączone to gra będzie aktywna nawet jeśli gracz właśnie przegląda w internecie sprośne stronki, albo gra w inną grę. "Stay always on top" działa tak, że kiedy jest właczone, to okienko z grą jest zawsze na wierzchu. Jeśli kombinowanie z tymi dwoma opcjami Ci nic nie zmienia, to naprawdę nie wiem jak Ci pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 TeeGee dobrze gada :) Sądzę, że ta "niewiedza" userów wynika raczej z lenistwa, niż z braku umiejętności posługiwania się językiem ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 OK Dzięki za dll'a! Jeśli nikt nie potrafił pomóc to widocznie to nie jest takie proste, ale dzięki za starania! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się