MikeyLs Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Witam już od dłuższego czasu męczę się nad projektem gry na androida, jest to strzelanka bardzo bardzo dynamiczna, w której liczy się jak najszybsza reakcja. Mój problem dotyczy w zasadzie strzelania, a dokładniej namierzania. W początkowej wersji działało ono na podstawie korygowania linii strzału palcem, następnie stworzyłem namierzanie po kliknięciu na obiekt wroga, jednakże obydwa pomysły są mało efektywne i zatracają cały sens rozgrywki. Dlatego chciałem się dowiedzieć jak można stworzyć automatyczne wyszukiwanie namierzanie celu z najbliższego obszaru. Jeżeli taki temat się powtórzył proszę mnie odesłać, bo na gmclanie dawno mnie nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Znaczy się że wskazujesz palcem jakiś obszar i z niego jest wyszukiwane co jest bliżej gracza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeyLs Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Nie nie, chodzi mi o obszar wokół gracza np 200pikseli i w tym miejscu wybiera automatycznie najbliższy cel. Dodam, że celów jest dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 instance_nearest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się