Skocz do zawartości

Dźwięk ostatniego strzału


Rekomendowane odpowiedzi

Znów się zamotałem xd Tym razem chodzi o wroga, którym jest obywatel USA(sic!) uzbrojony w M1 Garanda, jak wiadomo, ta broń, przy ostatnim strzale wydaje charakterystyczny dźwięk. Wróg ma ustawione w CREATE ammo na 8 i chcę, aby przy oddaniu ostatniego strzału(kiedy ma jeszcze tylko jeden nabój w magazynku) dźwięk strzału był inny, niż ten ustawiony domyślnie. Oto kod :

 


if ammo>0 and laduje=false{
if can_shoot
&& !on_turret
if ammo>0{
{
if ammo>0{
sound_play(sn_garand)
}
if ammo=0{
sound_play(sn_garand_ping)
}
 b = instance_create(x+lengthdir_x(64,image_angle-15),y+lengthdir_y(64,image_angle-15),bullet)
 b.direction = image_angle+random(inaccuracy)-random(inaccuracy)
 can_shoot = 0
 alarm[4] = shoot_speed+random(shoot_speed_random)
ammo-=1
strzal=true
instance_create(x,y,o_luska_kar)
alarm[ 7 ] = 2
}}




}

Gdzie tym razem jest błąd ? Siedzę na tym od pewnego czasu i nie mogę ogarnąć :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Tam w tych ograniczeniach daj 1 zamiast 0

przecież to sprawdza zanim wystrzeliłeś ostatni pocisk, i dopiero potem go usuwa, więc daj zależność >1 =1 <1

 

no i nawiasy jakoś źle pozamykane tam przy tych zerach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...