LolikZabijaka Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Znów się zamotałem xd Tym razem chodzi o wroga, którym jest obywatel USA(sic!) uzbrojony w M1 Garanda, jak wiadomo, ta broń, przy ostatnim strzale wydaje charakterystyczny dźwięk. Wróg ma ustawione w CREATE ammo na 8 i chcę, aby przy oddaniu ostatniego strzału(kiedy ma jeszcze tylko jeden nabój w magazynku) dźwięk strzału był inny, niż ten ustawiony domyślnie. Oto kod : if ammo>0 and laduje=false{ if can_shoot && !on_turret if ammo>0{ { if ammo>0{ sound_play(sn_garand) } if ammo=0{ sound_play(sn_garand_ping) } b = instance_create(x+lengthdir_x(64,image_angle-15),y+lengthdir_y(64,image_angle-15),bullet) b.direction = image_angle+random(inaccuracy)-random(inaccuracy) can_shoot = 0 alarm[4] = shoot_speed+random(shoot_speed_random) ammo-=1 strzal=true instance_create(x,y,o_luska_kar) alarm[ 7 ] = 2 }} } Gdzie tym razem jest błąd ? Siedzę na tym od pewnego czasu i nie mogę ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Lipca 2018 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Tam w tych ograniczeniach daj 1 zamiast 0 przecież to sprawdza zanim wystrzeliłeś ostatni pocisk, i dopiero potem go usuwa, więc daj zależność >1 =1 <1 no i nawiasy jakoś źle pozamykane tam przy tych zerach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Gra gitara, dzięki majster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się