lisojednymogonie Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Od razu zaznaczę,że jestem laikiem. Mam nadzieję, że się połapiecie. W jaki sposób tworzy się sprites, by gra mogła ich używać. Coś mi kołacze po głowie o trzymaniu ich w jednym pliku. Skąd silnik gry wie które duszki ma wyświetlić. Oraz, jak zapisać sprites w jednym pliku by silnik gry połapał się o co kaman. Czy są osobne programy do zapisywania wielu sprites. Czy wystarczy do tego gimp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Nasz administrator Uzjel bardzo fajnie wytłumaczył to w tym filmiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Stycznia 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Ale do jakiegoś konkretnego programu ? Ogólnie po prostu zapisujesz jako pliki np. PNG, a samo generowanie textur, to albo program bodaj ShoeBox, albo większość programów do tworzenia gier sama buduje takie tekstury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się