LittleFish Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 przymierzam sie do przeniesienia mojego forum z phpbb na ipb, i oczywiscie jak to bywa - masa problemow. o ile jakims cudem znalazlem stary konwerter do phpbb 2.0 do ipb 2.0, to z haslami uzytkownikow jest juz gorzej. otoz phpbb i ipb stosuja inny system kodowania hasel, ale w obu przypadkach hasla sa sumami kontrolnymi. ogolnie nie przewidziano ich dekodowania. poki co, jedyne, co mi przychodzi na mysl, to modul do ipb, ktory zapisywal i odczytywalby hasla tak, jak phpbb, ale poszukiwania poki co bezowocne. pozdro. ps. odrazu mowie, ze dziekuje z gory za odpowiedzi typu "niech user kliknie w przypomnij haslo", :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Listopada 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 trzeba by wszystkim losowe hasła wygenerować i wysłać mejla o tym, aczkolwiek nie znam się na IPB więc jak to konkretnie zrobić - nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 no tak, ale mi by marzylo sie zachowanie dawnych hasel bez takich operacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 5 Listopada 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Z tego co pamiętam, to hasła w phpbb są normalnie jako hashe md5 zapisywane. W IPB 2.x jest dodatkowe hashowanie z jakimś salt_key + data. Na oficjalnej stronie jest tylko darmowy konwerter do 2.1, a hasła zostaną automatycznie przebudowane na nowy format. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...