Fervi_ Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Tytuł: Occult Gatunek: Gra karciana Opis: Gra karciana, w której 8 magów (w Demo 2) próbują za pomocą magii krwi zniszczyć przeciwnika. Magia krwi oprócz jej siły charakteryzuje się poświęceniem krwi, by zaatakować przeciwnika. Download: HTML5 (Buguje się jak Windows przy aktualizacji - jeśli nie możesz grać na wersji Windowsowej lub innej - polecam): http://ocult.tk/ Windows: http://ocult.tk/download/occult-win.zip Inne platformy: https://steemit.com/polish/@fervi/occult-demo Rozmiar pliku: ~25MB Autorzy: Programowanie: Fervi Fabuła: Brak (czasowo?) Grafika: K-Zet Muzyka: Fervi i K-Zet Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doctor Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Bardzo dobra gra, chętnie oddam nerkę by mieć pełną wersję - polecam. A tak na serio to nie mogę zalogować się na swoje konto, elo. Zmian specjalnych nie było niestety. Robię większy projekt "Summoned Monsters", który nie powstaje w GM / E, a przy tym od strony funplayu wydaje się być ciekawszy (koncepcja oparta na najpopularniejszej grze karcianej). Jednak ostatnio przenosiłem grę z Game Makera ... na co, C++? Basha? Love2D? Na Enigmę. Uznałem, że Yoyogames z każdą kolejną wersją posuwa się za daleko - jeśli chcą dodawać spyware do gier tworzonych przez ludzi, to ja się nie zgadzam. Od dawna myślałem na co przepisać grę, ale nic nie umiem prócz PHP (w miarę), Basha (w miarę) i GML. Ogólnie tragicznie nie było - Największym problemem są: - Upośledzenia Game Makera. Game Maker używa jakiś dziwnych rzeczy, na przykład cos[|1] . Enigmowcy uznali Jajogłowych za debili i tego nie wprowadzili. Nie wiedziałem czym to zastąpić, ale napisałem na github i dostałem funkcję (która jest w GM ...) robiącą to samo. No elo - Błędami w Enigmie / brakującymi funkcjami. No niestety, jednak okazało się, że część z funkcji jest napisana przez innych użytkowników GMa. Po prostu w celu kompatybilności niektórzy stworzyli własny kod robiący to samo. Szuru buru i działa. Czasem trzeba było obejścia zrobić niestety, ale na github wpis poszedł, więc trzeba liczyć na naprawę - C++; Enigma kompiluje kod w C++ chyba używając własnych funkcji imitujących te właściwe. Game Maker dodaje POTĘŻNĄ bibliotekę do kodu, która to robi i wrzuca (chyba) zwykły kod GML. Także nie wiem czy to ma sens, ale wierzę, że ma. W każdym razie zdarzało mi się w kodzie stworzyć zmienną tę samą dwa razy. Game Maker nie ma z tym problemu, ale C++ / Enigma głupiał(a). W każdym razie ostatecznie powstał kod, który jest kompilowany na Enigmie i na Game Maker Studio. Niebawem będzie opublikowany Open Source, ale jak ktoś ma Linuksa 64 to może potestować binarkę Enigmową. Różni się tym od Game Makerowej, że trzeba było troszkę się napracować, ale przynajmniej nie ma błędów (które zgłaszałem, a yoyogames i tak ma w d ... no cóż - za mało zarabiają) [chcę wszelkie błędy znaleźć i zniszczyć :D].http://194.28.50.88/occult-enigma-linux64 No i domenę z "ocult.tk" (z błędem) na occult.intinte.org będziemy przenosić Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się