Skocz do zawartości

ruch jednostek do celu


Jarkoz94pl

Rekomendowane odpowiedzi

Może mi ktoś wytłumaczyć, czemu jednostki ZAWSZE wybierają jedne punkt do którego się udają?

obiekt który wykonuje ten ruch to obj_enemyParent dodam że tym punktem jest (900, 500) (no y to około 500, tak +-30)

 

var randy1

randy1=choose(100,200,300,400,500,600,700,800,900)

 

if x > 900

{

mp_potential_step_object(900,randy1,speed,obj_enemyParent)

}

else

{

speed = 0;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"This function will return the same value every time the game is run afresh due to the fact that GameMaker: Studio generates the same initial random seed every time to make debugging code a far easier task. To avoid this behaviour use randomize at the start of your game"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, wystarczy zapytać się innych i wszystko zdaje się być takie oczywiste (:. Dzięki

edit: Po zaimplementowaniu kodu do gry oznajmiam, że kompletnie nic się nie zmieniło ale spróbuje jesze robiąc zmienną tymczasową.

edit2: dałem funkcję zmiennej do eventu create i zdziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...