Mleko Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Hej! Chciałem stworzyć ekwipunek ale coś mi nie wyszło pomożecie? Mam objekt oGUI a w nim; Create: GML show= false; Step: GML if keyboard_check(ord("E")) { show= true; } if keyboard_check_released(ord("E")) { show= false; } if show= true { image_alpha= 0.25; } if show= false { image_alpha= 0; } Draw GUI: GML if show= true { draw_set_font(FT1); draw_set_colour(c_white); draw_text(x+15,y+15,"Wood:"+string(global.itemwood)) draw_text(x+15,y+45,"Rock:"+string(global.itemrock)) draw_sprite(sGUI,1,x,y) } Gdy klikam E nie otwiera się ekwipunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Tylko napisz nam jeszcze co nie działa. To nam ułatwi sprawę, bo inaczej musimy się domyślać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleko Opublikowano 29 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Tylko napisz nam jeszcze co nie działa. To nam ułatwi sprawę, bo inaczej musimy się domyślać. Gdy klikam E nic nie wyskakuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 A spróbuj przerzucić "draw_sprite(sGUI,1,x,y)" na samą górę. E: Przyszła mi jeszcze taka myśl. Jeżeli room jest większy niż view, to przed x i y wstaw view_xview oraz view_yview. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleko Opublikowano 29 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 A spróbuj przerzucić "draw_sprite(sGUI,1,x,y)" na samą górę. Tzn przed draw_font? Edit: Nie działa :( A może coś idnego podstawić za 1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Step: GML if keyboard_check(ord("E")) { show= true; } if keyboard_check_released(ord("E")) { show= false; } Tu jest twój problem. Jednocześnie jeden po drugim ustawiasz zmienną show na true i od razu na false. Czemu? Bo Kod wykonuje się jeden po drugim. Gdy spełni się pierwszy warunek czyli wciśnięty klawisz E to ustawiasz zmienną na true, ale gdy puścisz ten klawisz to zmienna ustawiana jest na false. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się