MetalowyNerd Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Witam. Chciałbym zoptymalizować jakoś moją prostą prototypową gierkę, gdyż za bardzo mi się zacina, przez dużą ilość obiektów na "scenie". Domyślam się, że istnieją trzy sposoby, żeby tego dokonać: 1) rysowanie tylko tych obiektów 3D, które są w jakiejś określonej odległości od samego gracza (lub promieniu) 2) rysowanie tylko tych obiektów, które obejmuje FOV gracza 3) jedno i drugie xd Nie wiem tylko, jak którykolwiek z tych punktów zastosować, bo nie mogę znaleźć żadnej funkcji, która by mi coś takiego umożliwiła. Chodzi mi po głowie zastosowanie distance_to_point, jednak musiałbym wtedy zastosować dezaktywację niepotrzebnych obiektów, a nie wiem, jak to będzie działało w przestrzeni 3D. Pozdrawiam i proszę o pomoc każdego, kto sobie z tym poradził :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Sprawdwź debugerze, czy zacina Ci się przez to że za dużo rysujesz, czy obliczasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się