gilos99 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Witam! Jak zrobić dźwięk 3D to znaczy im bliżej jesteśmy wskazanego obiektu tym głośniej go słyszymy? Tylko nie "szukaj w google" bo tej opcji już użyłem i nie bardzo znalazłem tego co chciałem. Kombinowałem z : audio_play_sound_at(); ale nie wyszło. Czy ktoś z was wie jak to zrobić? Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Hmm,proponuję zrobić to w ten sposób GML sound_volume(dźwięk, głośność od 0 do 1) distance_to_object(wskazany obj) < odległość w pixelach GML if distance_to_object(wskazany obj) < 50 { sound_volume(dźwięk,0.2) } if distance_to_object(wskazany obj) < 20 { sound_volume(dźwięk,0.7) } Itd Pewnie można lepiej to zrobić,ale to przyszło mi na myśl. x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Ja dałbym coś w stylu GML sound_volume(dźwięk,min(0,1-ln(distance_to_object(wskazany obj))/ln(maksymalna_odleglosc))) ln bo ludzki słuch logarytmuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Ale audio_play_sound_at() działa dobrze, tylko pierw musisz ustawić punkt w którym jest twoja głowa która słyszy. Sorry piszę lekko pijany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się