maslak3 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 mam problem zrobiłem pare gifów w gimpie i jak je daje do game maker'a są mega szybko , jak zrobić żeby wolniej szły albo żeby po wszystkim sie zatrzymały na końcu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 GML image_speed=0.5 //Tutaj wpisujesz jaką chcesz prędkość, domyślnie jest 1, oczywiście możesz sobie zmienić z 0.5 na jaką chcesz Mam nadzieję że pomogłem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maslak3 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Dobra a reszta pytania? jak zatrzymać na ostatnim zdj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 jak zrobić żeby wolniej szły albo żeby po wszystkim sie zatrzymały na końcu? Jeśli ci chodzi o to aby po skończeniu animacji obrazek się zatrzymał Musisz zrobić dwa sprity: sprGraczPoruszaSię sprGraczStoi - czyli ostatni obrazek z sprGraczPoruszaSię W animation end GML action_sprite_set ( sprGraczStoi, 0 ,1 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 YoYoGames prosi uprzejmie o nie używanie żadnych funkcji zaczynających się od action_* http://bugs.yoyogames.com/view.php?id=09026 Poprawnym rozwiązaniem jest ustawienie image_speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maslak3 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 np ( jest zdj kolesia co wychyla sie za płota , ja zrobiłem gif ze on sie chowa ( ostatni slajd to jak juz go niema ) chcę żeby ten ostatni slajd jak go niema został ) Ustawione powiedzmy mam GML image_speed = 0.09 image_speed=0 zatrzyma animacje na 1 slajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Event:Animation_end I w nim akcja : image_speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maslak3 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Event:Animation_end I w nim akcja : image_speed=0 jak mówiłem wcześniej to animacja wtedy zatrzymuje się na początku i tak . A mi zależy na ostatniej grafice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Jeśli animacja się skończyła, ustawia się na klatke[0] więc przestaw ją z powrotem na klatke ostatnią, albo zwyczajnie wyczekuj jej w innym zdarzeniu niż "animation end" i wtedy ustaw image_speed = 0. O ile dobrze pamiętam, za numer klatki odpowiadała zmienna image_index :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maslak3 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Jeśli animacja się skończyła, ustawia się na klatke[0] więc przestaw ją z powrotem na klatke ostatnią, albo zwyczajnie wyczekuj jej w innym zdarzeniu niż "animation end" i wtedy ustaw image_speed = 0. O ile dobrze pamiętam, za numer klatki odpowiadała zmienna image_index :) Dzienkuje podziałało image_index=3 image_speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się