Adriann Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Witajcie misie! Dziś chciałem zapytać w jaki sposób zapisywać wartość zmiennej za pomocą draw_text w takiej formie 000123 zamiast po prostu 123. Czyli chodzi o klasyczny licznik punktów rodem z nesa ;) Może ktoś ma pomysł jak łatwo można to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 najszybszy do napisania: GML var wyn = string(nazwa_zmiennej_od_score); while(string_length(wyn)<6) wyn = "0"+wyn; draw_text(docelowy x,docelowy y,wyn); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Najwydajniejsze rozwiązanie. Od kt1117. ;) GML string_copy(string(10000000000+score),1,11) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Niezle, nie pomyslalem nigdy o tym. Niezle. Chociay wydaje mi sie, ze skoro kolega chce 6 znaków to powinno być GML string_copy(string(1000000+score),2,6) Edit: Bo taka notka, kt, string_copy za "1" uznaje 1sza pozycje, nie druga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Ciekawe, nie wpadłbym na to rozwiązanie. Dziękuję bardzo panowie:3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się