Penguin Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Cześć wszystkim, mam problem z GM:S nie wiem co zrobić aby po naciśnięciu byle jakiego klawisza (w tym przypadku może być np keyboard up) odtworzył się dzwięk, a kiedy puści to żeby powoli się wyciszył. Jeśli to bezsensowne pytanie to przepraszam :jezor: Za odp. Dzięki :jason: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 to chyba najlepiej, żeby dźwięk sam w sobie miał wyciszanie. możesz to zrobić np. w audacity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 10 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 to chyba najlepiej, żeby dźwięk sam w sobie miał wyciszanie. możesz to zrobić np. w audacity EDIT: a kiedy puści to żeby powoli się wyciszył. Przepraszam Ja już mam zakończenie dzwięku z wyciszaniem, ale jak to zrobić np że ( albo tak -_- ) jeśli jedzie samochód i silnik V8 ma wydawać dzwięki przez tyle czasu, przez ile jest włączony To jak bym puścił klawisz który odpowiada za odpalanie silniku to żeby on powoli wyciszył ( a nie dał bym rady żeby robić każdy sound po kolei :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 EDIT: a kiedy puści to żeby powoli się wyciszył. Przepraszam Ja już mam zakończenie dzwięku z wyciszaniem, ale jak to zrobić np że ( albo tak -_- ) jeśli jedzie samochód i silnik V8 ma wydawać dzwięki przez tyle czasu, przez ile jest włączony To jak bym puścił klawisz który odpowiada za odpalanie silniku to żeby on powoli wyciszył ( a nie dał bym rady żeby robić każdy sound po kolei :P ) Mogłeś od razu pisać że chodzi o samochód,może właśnie spróbuj że przy puszczeniu klawisza ,zmieniają się dźwięki (coraz niżej i niżej),alarmami było by chyba najłatwiej to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 10 Lipca 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 w tym wypadku audacity jest dobrym rozwiązaniem, ale gm:s ma całkiem przyzwoity system dźwięków i da się po prostu zapętlić dźwięk silnika i bawić się jego głośnością do woli. Nawet jest skrpcik co pozwala od razu wyciszać albo podgłaśniać dźwięk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 10 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Mogłeś od razu pisać że chodzi o samochód,może właśnie spróbuj że przy puszczeniu klawisza ,zmieniają się dźwięki (coraz niżej i niżej),alarmami było by chyba najłatwiej to zrobić. DZIAŁA!!! Dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Dźwięk silnika to zmienny pitch. Nie pamiętam czy w górę czy w dół, ale wystarczy powolutku zmieniać pitch co GM:S oferuje. Tak robi się dźwięk silnika w każdej grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się