Penguin Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Witam, mam problem ze strzelaniem, chcę aby pocisk po strzale blokował się na pół sekundy Step: GML var __b__; action_if_variable (can_shoot ,1 ,0); //*can_shoot Tak pisało w samouczku if__b__ action_create_object (oPocisk ,oGracz.x ,oGracz.y) can_shoot = 0 action_set_alarm ( 15 ,0 ) Alarm 0: GML var_ _b__ _ _b__ = action_if_variable ( can_shoot, 1, 0 ); Za odpowiedzi dzięki A jeśli jest jakiś błąd to przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 W create musisz inicjować zmienną can_shoot = 1; chyba wiesz jak? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Będzie już z rok jak próbuje sił w GML i po raz pierwszy spotykam się z czymś zaczynającym od "action" - o co tu chodzi,co to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Wydaje mi się ze od bloczków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 W create musisz inicjować zmienną can_shoot = 1; chyba wiesz jak? ;) Ych, mówiąc szczerze to nie wiem :glare: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Bloczki są be be, do create event tego obiektu dajesz bloczek "execute code" i w nim wpisujesz can_shoot = 1; To wszystko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Bloczki są be be, do create event tego obiektu dajesz bloczek "execute code" i w nim wpisujesz can_shoot = 1; To wszystko :) ediepl Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się