Danieo Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Witajcie ponownie! Po dłuższej przerwie chciałbym wam zaprezentować coś co w ostatnim czasie robiłem, grę na urządzenia z androidem o tytule Sky Dash. Sky Dash to prosta gra zręcznościowa, mająca być jak najtrudniejsza. Celem gracza jest omijanie przeszkód i meteorów, klikając w ekran przeskakujemy między ścianami co ma nam pomóc tego dokonać. Poza przeszkodami statycznymi co jakiś czas spadają meteory, których jeśli nie jesteśmy w stanie uniknąć możemy je przetrwać aktywując przyciskiem u dołu ekranu tarcze. Im więcej przeszkód ominiemy tym większy wynik i satysfakcja bycia lepszym od innych (JEst globalny ranking zintegrowany z Google Play Games. Poniżej załączam parę screenshotów. Link do albumu Imgur Piszcie co sądzicie o tej grze, co poprawić, co dodać itd. Jak gra będzie miała pozytywne oceny wydam ją na GPlay (Nie mam konta developera a 100zł przy moim obecnym stanie portfela drogą nie chodzi xD) Rozmiar: ok. 24Mb (nie da się zmniejszyć bardziej) Link do pobrania: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 a nie da sie zoptymalizować?! 23mb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Jeszcze będzie odchudzane, jednak samo Unity dorzuca swoje 10-15Mb do pliku ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Oprawa graficzna mi się nie podoba, nasz ludzik chyba troszkę za malutki i najgorsze. Jeśli wcisnę meteor shield to i tak mi skoczy. No tego nie zdzierżyłem, za każdym razem w ten sposób ginę xd Wydaje mi się, że ten przycisk powinien być troszkę większy czy coś, ale żeby no nie było tego, że jak to wcisnę to też skoczy. A tak to już nic innego złego nie widzę. (chyba dźwięku meteoru nie ma?) Niech może im bliżej meteor tym głośniej go będzie słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Nie powinnien skakać po naciśnięciu tarczy. Dziwne. Z tym dźwiękiem meteora to bardzo fajny pomysł, chyba go zaimplementuje. Przycisk mogę powiększyć, mi osobiście taki wystarcza ale komuś innemu już nie. Dzięki za opinię :) Ah, i wiem, że grafika mogłaby być lepsza, ale to już chyba szczyt moich zdolności graficznych (na grafika mnie nie stać). I jeszcze jedno, gameplay przyjemny? Najbardziej mi na tym zależy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Wiesz, ja ogólnie nie lubię takich gierek, ale tak obiektywnym okiem jest dobrze. I graficznie może dodaj po prostu więcej tych gaci i bluzek, bo to ich powtarzanie się nudzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Okej, dodałem parę poprawek. Zmieniłem metodę kompresji dźwięku (rozmiar .apk spadł z 23Mb do 21Mb). Dodałem dźwięk spadania meteoru (Im bliżej tym głośniej) - jednak mam wrażenie, że jest zbyt cicho, ale może mi się tylko tak wydaje powiedzcie jak dla was jest. Dodałem też nowy rodzaj przeszkody (nowa grafika ciuszków, w każdym update postaram się dodać nowe). Przycisk tarczy meteorytu został powiększony i tak samo jego aktywacja nie skutkuje skoku bohatera (głupi ja okomentował linijkę z warunkiem, który sprawdzał czy touch odbył się w touch area :D ). Do tego eksperymentalnie zastosowałem wielowątkowe renderowanie, osobiście nie zauważyłem żeby się wiele zmieniło co do wydajności (albo mój telefon ułomnie radzi sobie z wielowątkowością). Poprawiłem też niektóre błędy. Zwiększyłem limit obiektów dla object poolera i to chyba tyle. Link do pobrania nowej wersji macie tutaj. Pozdrawiam :) P.S. Dalej mogą być błędy jakieś. Zgłaszajcie je tutaj jak możecie, dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Meteoryt za cicho, ja go w sumie nie słyszę prawie. Znalazłem taki błąd, że jak już przegramy to fps się cały czas powiększają. A oprócz tego, to nie umiem w to grać, miałem 17 pkt. maks. Zawsze ginę tak, że leci meteoryt, ja daję shielda i nie zdążę już zareagować i wpadam w koszulkę. Może niech odległość ciuszków od siebie będzie troszkę mniejsza z każdym zdobytym pkt? Na początku jest easy, a potem dopiero coraz trudniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Stopniowo się zwiększa prędkość gracza, jednak jak tego nie zauważyłeś to pewnie przyśpieszenie jest za duże :D Zmniejsze je. Ten licznik FPS to taki tylko o wihajster dla mnie, w pełnej wersji gry go nie będzie już (a buguje się po przegraniu bo jak masz wybór czy kontynuować czy nie to time scale gry jest równy 0). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Sky Dash trafił właśnie na Google Play™! Co nowego? Nowe postaci Nowe przeszkody Nowe klocki budynku Zintegrowano z Google Play Games Co jakiś czas podczas gry w tle przeleci nam samolocik lub Sputnik (jak będziemy w kosmosie) Poprawiono parę błędów Proszę o obiektywne ocenianie mojej gry na Google Play! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się