JuliuszMakeGames Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Witam Mam problem z depth mimo że ustawiam że objekt car jest -1 to i tak wchodzi pod tekstury,nie wiem co zrobić tu jest screen http://imgur.com/uQxZWcV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Tekstury to obiekty czy tiltset? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuliuszMakeGames Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Obiekt bez eventów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 No to twoje obiekty mają depth mniejszy albo równy -1. Muszą mieć większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuliuszMakeGames Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Nie, jest ten sam problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Daj w draw( na początku ) auta depth=-100 i zobacz czy jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 ediepl: nie nie ucz łatanie błędów bez ich zrozumienia. JuliuszMakeGames: sprawdź dokładnie depth twoich obiektów. Nie ma innej możliwości niż to że obiekty które są ponad twoim samolotem mają mniejszy depth od niego. Być może gdzieś w kodzie to ustawiasz ale nie pamiętasz. Może samochód nie ma tak na prawdę depth=-1 bo zmienia sobie w kodzie? Twój samochód ma depth większy od reszty i kropka. Edit: Jedynym innym wyjściem było by to że masz nie po kolei draw order czyli samochód rysuje się w event'cie draw begin, albo reszta rysuje się w event'cie draw end. Jest jeszcze możliwość że masz problem z postprocessingiem... ale nie masz o tym nic pojęcia więc to zły depth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Oj tam oj tam, najpierw trzeba sprawdzić gdzie leży błąd ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się