Niewiem Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 mam 2 obiekty obiekt1 Events create: obj[1]=instance_create(x+100,y,obiekt2); obiekt2 i jak zrobić żeby obiekt1 z kolizją obj[1] np. się usunął a przy kolizją z obiektem2 nic się nie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 GML //Create obj[1]=instance_create(x+100,y,obiekt2); //Kolizja z obiekt1 if other.id=obj[1]{ //kod } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niewiem Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 GML //Create obj[1]=instance_create(x+100,y,obiekt2); //Kolizja z obiekt1 if other.id=obj[1]{ //kod } a gdzie mam wpisać: if other.id=obj[1]{ //kod } bo jak w obiekcie 1 Events:colision obiekt2 to jak inny obiekt1 kolizje ma z tym id to sie buguje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Nie dostałeś precyzyjnej odpowiedzi. Może to oznaczać, że nie zadałeś precyzyjnego pytania :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niewiem Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Działa dzięki, dopasuje go do swojego kodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się