Sutikku Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Chciałem zrobic autoupdater do gry, ale on zapisze plik w swoim working_directory. Mam z marketplace execute_shell, więc exeki mogę otwierać. Ale gdybym gotową grą, chciał obejrzeć pobrany plik (np. ini) w working_directory autoupdatera, to już nie mogę. No oczywiście najlepszym wyjściem byłoby trzymanie wszystkiego w jednym miejscu, ale tego mi nie wolno. Jest więc jakiś sposób, by zapisywać pobrane pliki przez http_get_file() w innym miejscu? Albo jakiś dodatek do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 W markecie też jest coś do otwierania plików z dowolnego miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Hmmm. A skąd mam dokładnie wiedzieć, jaka jest lokalizacja working_directory updatera? W moim przypadku to C:\Users\Sazazel\AppData\Local No ale na każdym komputerze będę miał innego użytkownika. Mogę dać "%localappdata%"+"\updater\" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 a robisz te gre tylko na winde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Tak. Czyli taki myk zadziała? edit: "%localappdata%"+"\updater\" nie dziala ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się